kremt Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Skulle prøve Ubuntu 6.06 her en dag, fikk da lagt det inn etterhvert. Men ble aldri noe særlig fornøyd med det, derfor la inn Vista Beta 2 istedet. Men problemet er at når jeg la inn Linux så ble det opprettet en ny partisjon for den som tar halve plassen på disken min Sånn var det før: Har bare en disk, 250 gb. C: 20 gb D: 20 gb E: 190 gb (resten) Problemet nå er at E: er bare 65 gb Jeg ønsker nå ikke å ha Linux lengre og vil ha tilbake diskplassen min. Hvordan gjør jeg det? Endret 1. juli 2006 av kremt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 partition magic 6418195[/snapback] Må man ikke kjøpe det da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Last ned QTParted eller GParted livecd. Samme greia som Partition Magic, men veldig gratis og nesten like bra. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Er ikke qtparted for Linux da? Jeg skal jo ikke ha den forbanna linuxen lenger Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kan vel ta det med diskbehandling som ligger under administrative verktøy også hvis det ikke ligger noe på partisjonen som du vil beholde. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg vil beholde alt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Da har jeg prøvd Paragon Partition Manager, det virket ikke, demo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvordan gjorde du det når du innstallerte Ubuntu? Klikket du bare install og lot det stå til? Eller lagde du et ledig upartisjonert område for det på disken først? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 QTParted LiveCD, du bare booter fra CDen og fikser disken. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hvordan gjorde du det når du innstallerte Ubuntu? Klikket du bare install og lot det stå til? Eller lagde du et ledig upartisjonert område for det på disken først? 6418808[/snapback] Linux lagde to egne partisjoner som den formaterte og installerte på.... Den plassen som disse tok vil jeg nå ha tilbakeført til E:, der jeg lagrer ting... Problemet er jo å få tak i gratis program som klarer dette Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har ikke vista en sånn mulighet? Mener jeg leste det et sted... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Brukte gnome partition manager nå, fikk det til da. Da fikk jeg en disk til, H: med 119 gb Men da dukket et nytt problem opp, Vista starter ikke opp igjen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Til info så er alt i skjønneste orden nå Vista startet til og med igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå