Gjest member-97590 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei alle HW brukere! Lurer på ka dere syns om det nye sommer-designet på Hjemmesiden min? Mulig noe av teksten ble noe lyst, men ka syns du? Hjemmesiden..! hiTmanhiT Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg likte designet.. Sommerslig..! funka bra i FF.. men vær så snill, ta bort musikken? Den loader mye da, må skru av alt annet, starter på nyt thver gang man går inn på går inn på noe annet.. Blar gjerne fort igjennom på sånne sider Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg likte designet.. Sommerslig..!funka bra i FF.. men vær så snill, ta bort musikken? Den loader mye da, må skru av alt annet, starter på nyt thver gang man går inn på går inn på noe annet.. Blar gjerne fort igjennom på sånne sider 6418110[/snapback] Ja var skeptisk til den musikken Tar den vekk eg..! EDIT: Der var den borte Endret 1. juli 2006 av member-97590 Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg syns den er søt 6418143[/snapback] Yay..! Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Japp nå ble den MyE bedre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Veldig greit, men savner fler farger og bedre konrast. Menyen er fin, men innholdet burde flyttes litt lengre til høyre, fra menyen, synes jeg. Logoen er fin, men bærer et lite photoshoppreg, noe som er greit nok. Selveste teksten ville ha hatt med en skarp kant, ikke en slik ekkel, diffus som du har nå. Når jeg tenker meg om må jeg også si at jeg hadde likt ltit luft over og under selveste containern. Men litt bedre kontrast, litt finjustering her og der og du har en flott og sommerlig webside! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Som Gislevask sier, litt luft over og under. Og få overskriftene på høyde med hverandre, altså "Meny" og "Velkommen!". Linkfargen er altfor lys, vanskelig å lese. Gjesteboka var rotete, og det er forvirrende at det ser ut som at jeg kan redigere/slette innlegg. I bloggen må du få ordnet med ordentlige avsnitt, ikke bare linjebrytning. Da blir det mye lettere å lese. Ellers fin. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg likte den, den var fin, men det var for gul, du bør få inn noen andre farger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå