Gå til innhold

Hvordan bruke PC best mulig mht lyd/bilde/parabol?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har sett på deres diskusjon og det virker som en del kule ting skal gå ann med ett TV-kort.

 

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg/si meg om det går ann å få inn noen gratis kanaler (og i tilfelle hvilke programmer trenger jeg/ hvordan gjør jeg det) med ett:

Tecnisat DVB satelitt kort?

 

Er litt nybegynner, så jeg trenger litt hjelp!

 

-takk-

Lenke til kommentar

Jeg har et Hauppauge WinTV Nexus-s DVB-s som er et noe dyrere kort enn skystar 2 kortene. dette koster 2400,- +/- i web shopper her i landet.

Dette kortet har både hard og soft decoding. Og gjør verdagen enklere for din cpu.

Det meste av software, spes uoffisiell er laget til denne typen kort, men støtten til skystar 2 berdrer seg har jeg sett.

Noen programmer har problemer med ss2 kort da spesiellt diseq styring...

 

Jeg vil mer enn gjerne anbefale et multimediasenter med et slikt kort, med flere hoder på parabolen, og diverse pluginns er tv verdenen åpen.

Og det er kommet så mange små, stille og pene kabinetter den siste tiden...

 

Mvh Brumme

Lenke til kommentar

Eg har SkyStar 2. Fønker meget bra det. Ser ikkje poenget med og betale så masse for eit kort som fønker ypperlig på min pc ( p4 2.4c )

 

Har man over 1 ghz så ser man fint koda kanaler... ok, 1.5 ghz da... så er man i allefall sikker. www.progdvb.com er kongeprogram.

 

Diseqc styring fønker fint av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...