Marti Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hallo der. Jeg fikk da min SyncMaster 940BF skjerm her for et par uker siden. Idag merket jeg noe spesielt med den. Var på lan et par dager og kom tilbake nå for to timer siden, og når jeg skrudde på skjermen, logget inn, osv, ble plutselig skjermen helt bekkmørk. Jeg slo den av og på igjen, da var den "normal" i et par sekunder (normal: den var veldig mørk og hadde uvanlige farger), men gikk fort tilbake til å være helt bekkmørk (jeg klarte såvidt og skjelne bakgrunnsbildet mitt mens den var mørk, så den var ikke helt ødelagt.). Så ventet jeg i 5 minutter, slo den på, og da ble den "normal" i et par minutter, men ble fort bekkmørk igjen. Hva i all verdens land og rike er på gang her? Er det like greit å bare holde kvitteringen klar og forberede meg på å bytte den ? Håper noen kan hjelpe meg litt her. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det er nok bakbelysningen som har sviktet. Reklamasjonssak Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Det er nok bakbelysningen som har sviktet. Reklamasjonssak 6418035[/snapback] Reklamasjonshvafforno? Dvs. bytte den? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 dvs bytte den ja .... 6418071[/snapback] Får vel finne fram kvitteringen da. Takk MrLee og Ghost. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Nå var nå ikke jeg til så stor hjelp da Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nåja, fikk jo bekrefta at jeg måtte bytte den . Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Forresten, jeg kjøpte den på Norek via noen bekjente, har fortsatt esken der det er en type kvittering på. Regner med at dette er nok? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Forresten, jeg kjøpte den på Norek via noen bekjente, har fortsatt esken der det er en type kvittering på. Regner med at dette er nok? 6422003[/snapback] Kjøper man igjennom Norek regnes det vel som bedriftsjkøp, og vanlig forbrukerkjøpsloven gjelder ikke(?) Likevel vil vel garantien på skjermen dekke dette problemet, så det skal nok gå bra. Får du tak i ordrenr el. lignende på bestillingen dere gjorde sammen vil det ofte være nok. Send en mail og hør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå