Gå til innhold

Tilbakemelding på layout

Anbefalte innlegg

Noen kommentarer? Har forandret ganske mye. Fant ut at less is more.

Mer nøytrale farger.

Mer grafikk - men ikke noe heftig, holder det enkelt.

Ingen vertikale linjer.

Få ruter og få farger.

Består kun av meny, tekstbox og en slags header.

Har også muligheter for å skrive i gjesteboken på første side, men er ikke fornøyd ennå.

http://stud.aitel.hist.no/~anderhol/

Endret av skromt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som firefox har problemer med logo i høyre hjørnet, noen idè på hva som har skjedd?

.... Hadde bare glemt en firkant

Noen som har peiling hvorfor jeg har problemer med firefox og borders?

Endret av skromt
Lenke til kommentar

Du har satt høyden på main_textarea til 80%. Mulig det får FireFox til å gjøre nettopp dette, og som da gjør at div-en flyter over den bakenforliggende div-en.

Hvorfor har du 110% bredde på mainframe? Dette tvinger frem sidescrolling, som jo ikke er å foretrekke.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at du er rette person til å sette opp og drive denne siden? I og med at du kommer på forumet her for å spørre om hjelp hele tiden, har jeg mine tvil til at du kan det du skal lære folk godt nok til å faktisk kunne lære bort....

Sorry, men det er det jeg tenker atm...

Lenke til kommentar

Joa, er nok det du tenker. Men vi alle må jo lære en gang. Er ikke akkurat som om jeg skal skrive om ting jeg ikke kan;) Er mest for min egen del. Det vil bli lest nøye gjennom kilder osv. W3schools.com, forelesninger, bøker, andre forum. Jeg spør kun om hjelp om design. Jeg kan godt la vær i å spørre om hjelp. Men hva er vel vitsen med det? Eneste grunnen til jeg spør om hjelp er tilbakemelding med utvikling. Ettersom jeg er 1 person.

Lenke til kommentar

Beklager, den siden var stygg og kjedelig. Bakgrunnsfargen minner meg om "gamle gode" Win95-dager hvor alle nettsider skulle ha en funky og fresh farge. Teksten på menyoverskriftene forsvinner mot bakgrunnsfargen, og du vet tydeligvis ikke hva typografi er. Siden har horisontal scrollbar på 1280 x 1024 piksler, selv om det ikke er noe annet enn luft lenger til høyre. Og hva i all verden gjør den edderkoppen der? Hvor er logoen eller headeren?

Og hvis du skal lære andre å kode gjennom den siden, så burde den jammen meg validere...

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...