christer9 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har et problem med dagbladet.no og alt som har med det å gjør, bla blink. Får hele tiden den siden: Siden kan ikke vises, når jeg skal inn der, og jeg må oppdatere siden helt til den åpner seg. Dette er veldig irreterende i lengda. Noen som vet hva som er galt? Noen som har det samme problemet? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvilken nettleser bruker du? VIl annbefale deg å prøve en annen, og skjekke maskina di for spyware-adaware. Lenke til kommentar
christer9 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 bruker internet explorer.. har skjekka for spyware med flere programmer, men d er ingenting. Finner jeg noe, så er d ikke d som skaper problemet. Har ikke dette problemet med andre nettlesere, men bruker vanligvis explorer. Så jeg vil helst prøve å finne en løsning med explorer enn å begynne med en ny leser. Tenkte kanskje d var et eller anna spyware eller virus, som ingen av programma mine fant. Noe må d jo være.. Noen som vet noe jeg kan gjør for å løse dette? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ingen grunn til å anbefalle andre nettlesere i hytt og pine. Dei lekker som ein sil dei også når enden på visa kjem. Skjønner ikkje poenget. Lenke til kommentar
Xenir Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 ja, har akkurat samme greia, utrulig irriterende:S bruker IE jeg og.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Ingen grunn til å anbefalle andre nettlesere i hytt og pine. Dei lekker som ein sil dei også når enden på visa kjem. Skjønner ikkje poenget. 6438438[/snapback] Nå ble ordet "prøve en annen" benyttet. Dette bare for å isolere problemet til den nettleser han har (IE) evt. om det er generelt og kan skyldes andre forhold på maskinen. Nå er det ikke sagt noe om hvilken versjon av IE trådstarter benytter og om den er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå