minimum payne Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 nederst på denne siden er det en ølkjøler, er det noe sted i norge det går ann å få kjøpt en slik en? http://www.dynopower.freeserve.co.uk/overclocked/ tipper den hadde passet ypperlig i pelt løsninga mi Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 I know! Ringnes har slike, har et par stk. installért på jobben. Men regn med at de koster flesk!! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Flesk,som i 6 eller 5 sifret nummer, jeg tenker slik at det gjør ikke noe å investere i ting som varer , og en ølkjøler høres ut som noe som varer lengre enn 5 år? Altså kan jeg superkjøle min pc i mange år fremover. så om den koster det jeg vil tro det koster å lage en ølkjøler, som jeg tror er ca 5-8 tusen, så er det vel værd det? med peltier skulle tempen bli ned mot -30 eller lavere? det er verd det nå skal jeg søke etter ølkjøler,pilskjøler osv. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Er litt ny når det gjelder ekstrem kjøling, men hvorfor ikke bruke vappochill til 5000 kr :smile: Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har faktisk et slik kjøle-aggregat som i vappoen liggendes i garasja, bortset fra at det jeg har er ca 4-5 ganga større... beregna på å kjøle rom på 8 kubikk (2mx2mx2m) lurer på om dette hadde vert noe for t-birden min.....:razz: EDIT: Å hele ideen med å ikke bruke vappo som ekstremkjøling er vel..."selvgjort er velgjort" Kjøper ven ikke nokke når man kan lager no som (kansje) er bedre og samtidiger er både billigere (kansje) og gøy (kansje) [ Denne Melding var redigert av: Alekoy på 2002-10-15 18:22 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 så enig så enig, selvgjort er gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå