Datacalibel Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Lurer på om det er noen som har/har prøvd SE W300i? Vil høre litt erfaringer, da jeg vurderer den sterkt! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Angående minnekortet! Det følger med et på 256mb uansett hvor man kjøper den? Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Yup. Lader, USB data kabel, handsfree og 256 MB minner følges med. Det du må være ops på er valget av fargen på mobilen, svart eller hvit, velg nøye. Jeg fikk min hvit. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Dreamer, jeg tror Svart er veldig vanskelig å få tak i! Men ka syns du om mobilen? Er skjermen virkelig så elendig som alle skal ha det til? Vil vite ka du syns om MP3 lyden! Er den like bra som w800i? Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hei Er den like bra som w800i? Jeg har aldri brukt w800i før, men har venner som har det. Etter min mening så er w800i et hakk bedre. Vil vite ka du syns om MP3 lyden! Lyden til w300i er kjempebra! Jeg hadde med mobilen på fest nå på lørdag og koblet mobilen til forsterkern til vennen min og spilt musikk direkte fra mobilen. Det var litt morsom da noen ringte mens jeg spilte, alle på festen kunne høre vi snakket sammen via forsterkern. Er skjermen virkelig så elendig som alle skal ha det til? Nei. Selvom skjermen til w300i ikke kan sammenlignes med dagens topp telefoner, så funker den mer enn nok for meg. Skjermen funker ganske bra i sollys (imotsetning til andre mobiler) og du må huske på at mindre skjerm = strømsparende, noe som er positiv. Men ka syns du om mobilen? Du kan lese om hva jeg synes om mobilen her. Personlig synes jeg w300i er veldig kul mobil. Du vil garantert få oppmerksomhet når du tar den opp fra lommen. mvh Endret 3. juli 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå