Mato Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 liten update alt bra så langt , etter og stått på listene til industrivernet ( pga jeg var HVO ) på jobben ( som er underlagt sivilforsvaret ) har jeg ikke hørt noe mere fra de siden 2006 . kan jo se ut som jeg har gått home free og GRAVEDIGGER BUMP ! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Sivilforsvaret var lagt ned for noen år siden nå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Sivilforsvaret var lagt ned for noen år siden nå morsom du http://www.sivilforsvaret.no/ Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 det var et eller annet de la ned regnet med det var sivilforsvaret men kan hende det var samfunnstjenesten eller hva det heter. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du tenker nok på sivilforsvaret som alternativ til ordinær førstegangstjeneste. Den muligheten er såvidt jeg vet helt forsvunnet. 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 det var et eller annet de la ned regnet med det var sivilforsvaret men kan hende det var samfunnstjenesten eller hva det heter. mulig de har lagt ned et av sivilforsvarets annleg i ditt nærområdet ? eller som killswitch sier . Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 De har lagt ned siviltjeneste som førstegangstjeneste for militærnektere. 1 Lenke til kommentar
E. Arnakke Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Med de holdningene du her fremviser, så er jeg rimelig sikker på at Sivilforsvaret ikke er interessert i å ha deg innrullert som tjenestepliktig. Vær deg selv på fordelingsmøtet og ikke legg skjul på holdningene dine, så tror jeg nok sannsynligheten er forsvinnende liten for at du blir sendt på grunnkurs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå