Kjellcorp Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 har en Rieju RR 50 03 model... tenkte jeg skulle kjöpe mei effektanlegg, men vet ikke helt hva jeg skal ha. Var på GMS(Gjövik) å hörte hvor mye de skulle ha for Yazuni(det eneste de kunne skaffe) de skulle ha 2200 kr.. er det noe bra effekt anlegg? eller bör jeg finne noe annet som kanskje er bedre? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det Yazuni anlegget jeg har prøvd var bra! (satt på en Rieju RS2) Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Det Yazuni anlegget jeg har prøvd var bra! (satt på en Rieju RS2) 6417849[/snapback] oki... hvor mye ga du for det da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er ikke min sykkel (en som gikk i klassa mi sin) Husker ikke hvor mye han sa han ga for det. Eneste som var gjort med sykkelen var effektanlegg, dyse og drev. Grei aks. og en toppfart på 120 (på speedo) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Du bør heller se etter et brukt RR-anlegg, da dette er svært gode anlegg, og gjør tilnærmet lik hastighet visa verca effektanlegg, om det er helt rensket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå