eLang Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hei.. dirver på å setter sammens en ny pc, og oppdaget nettopp at psu'en har 20pins kontakt, mens HK har en 24pins kontakt. Må jeg ha at adapter, eller kan jeg bruke 20pin på 24 pin?... hovedkort kabinett/psu Eller skal jeg kobble både 20pins og 4pins kontakten på 24pin kontakten på hk? Endret 1. juli 2006 av eLang Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Du skal koble 20-pinskontakten til 24-pins kontakten, og 4-pinskontakten skal kobles til den gode, gamle 4-pinskontakten ved siden av CPU-sokkelen. Det skal stå i bruksanvisningen til hovedkortet hvorvidt det er mulig å bruke 20-pinskontakt. Har satt sammen en maskin med lignende hovedkort (samme brikkesett, MSI), og der gikk det greit. Det er nemlig ikke 12v på de 4 ekstra pinnene. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har kun prøvd en gang, å koble en 20 pins kontakt til et 24- pins hovedkort. Funket helt greit, det. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 tusen takk.. :!: joda det stod i boka Lenke til kommentar
eLang Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 men hvor skal jeg la det bli ledig plass? oppe eller nede, eller 2 på hver side? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) men hvor skal jeg la det bli ledig plass? oppe eller nede, eller 2 på hver side? 6417530[/snapback] Sorry, bare jeg som er litt svimmel... fant ut av det. Det var jo ganske innlysende... Endret 1. juli 2006 av eLang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå