Sgt.Death Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Noen som har noe erfaringere med dette. Bruker Transcode for å konvertere filmene. Funker det med en trådløs ruter her og den trådløse dingsen til Xbox360? Evt. hvis dette ikke funker er det noen som har erfaring med Homplug produkter? Altså nettverk over strømnettet. Jeg orker og vil ikke kable hele huset:) Ser at det finnes 85mps Homplug produkter på bla. Komplett. Hvis ikke vet jeg at Netgear har lansert en 200mps sak som ikke er kommet til Norge enda. Hjelp Lenke til kommentar
Sgt.Death Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ingen som har noe erfaring på noe av dette? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Antar du har Windows MCE.. Går ikke med vanlig XP og windows media connect, jeg har prøvd Lenke til kommentar
Sgt.Death Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Antar du har Windows MCE.. Går ikke med vanlig XP og windows media connect, jeg har prøvd 6427636[/snapback] Svarer du på mitt spørsmål her? Isåfall bruker du en usynlig font. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå