Cerb89 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei Jeg har en 300gb-usb harddisk fra Maxtor. I det siste har ikke USB-hardisken kommet opp ved siden av C-disken min. Hva kan være galt? Ja, alt er koblet til. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Prøv dette: Høyreklikk Min Datamaskin-Velg Behandle- Under Lagringsplass-Høyreklikk på disken (usb disken) velg Endre (eller angi) stasjonsbokstav... Ciao Endret 1. juli 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 USB-disken står kke oppført =/ Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Får du sett den i bios eller et partisjonsprogram som feks partition magic? Prøvd å bytte usbport? Endret 1. juli 2006 av Xmir Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hhmm snodig. Er det strøm på disken? Prøv å koble denne inn i samme USB som du vanligvis bruker.. Har problemet oppstått etter SP2?- Start-programmer-Windows Update (kan fikse dette) Du kan evnt. også prøve: KontrollPanel-Legg til ny maskinvare og finne denne der. Eller: Hold inne Windows knappen-trykk pause/break knappen-velg maskinvare-velg enhetsbehandling-Høreklikk øverst-Søk etter maskinvareendringer. Ellers er jeg nå rimelig tom for ideer, foruten at du kan søke etter driveren til disken på nettet eller bruke cd som (kanskje )fulgte med. Lykke til:-) Ciao Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Høres ut som ennda en død Maxtor disk Prøv den på en annen PC. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Får du sett den i bios eller et partisjonsprogram som feks partition magic? Prøvd å bytte usbport? 6417384[/snapback] Har prvød 3 forskellige usb-porter hhmm snodig. Er det strøm på disken? Du kan evnt. også prøve: KontrollPanel-Legg til ny maskinvare og finne denne der. 6417401[/snapback] jada det er strøm på den. har prøvd legg til ny maskinvare, uten no hell. Høres ut som ennda en død Maxtor disk Prøv den på en annen PC. 6417437[/snapback] er det noe man kan gjøre med det som er på den for å spare det? ville gjerne hatt inholde EDIT# denne kom opp Endret 1. juli 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Prøv å koble den til en annen pc. Det er ikke sikkert det er noe feil med disken. Ciao Lenke til kommentar
nismo racing Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Høres ut som det samme problemet jeg hadde. Trolig er det dårlig kontakt mellom disken og kabinettet. Kopier over alt du har på den før den slutter å fungere for godt...Det skjedde meg, jeg fikk ikke kopiert over noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå