yodarcc Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) jeg har en intel 630 3.0 gigaherz cpu men den vifta som var med bråker som en støvsuger (har prøvd og ta bort støv) det virker i 1 time ca så det jeg lurer på om er om jeg mister garanti hvis jeg bytter cpu vifte og noen som har erfaring med denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316217 ? Endret 1. juli 2006 av yodarcc Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det kommer ann på om det er på en ferdicpc eller om du har bygd selv osv. Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 det er en bygg selv pc Det kommer ann på om det er på en ferdicpc eller om du har bygd selv osv. 6417851[/snapback] Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Da har det ingenting å si. Så sant du ikke putter på en alt for liten kjøler, eller en passiv kjøler så den brenner opp. Man merker jo ikke hvilken kjøler som har vært på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå