Nuffern Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 De finnes allerede, så de i Trondheim her sist, samme med de nye acerene. 6619765[/snapback] Når? Hvem? Hva? Hvor? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Du tenker vel på core 2 duo T2x00 Det Memron vi snaker om som er helt lik conroe bare lavere watt (mobile prosessorer) Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Går jo altids ann å bytte ut, if u got das $ Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fordelen med å kjøpe maskinen hos Lefdal (i butikk) er selvfølgelig at du får maskinen på dagen, du sparer fraktenkostnaden og blir det problemer slipper du tullet med å sende den inn med posten om det oppstår en mangel 6619555[/snapback] Elprice har butikker i bla. Strømmen og Fredrikstad. Kan alltids hente maskinen i butikk 6619612[/snapback] Bergen v/ Åsane Senteret og Nordås Næringspark. Ville selvfølgelig tatt PB maskina da den har TV utgang. Skal vi først diskutere kvalitet så er vel neppe PB eller Acer de som leverer det:-) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Skal vi først diskutere kvalitet så er vel neppe PB eller Acer de som leverer det:-) 6621718[/snapback] Uening! Kvalitetsfølelsen kommer med prisen! Jeg syntes Acer har bra kvalitet, selv i budsjettklassen. Utseendemessig derimot, syntes jeg ikke Acerene er noe pene, utenom Ferrari-serien. Packard Bell derimot, syntes jeg er møll og resirkulert plastikk. Lenke til kommentar
mard Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det me ferrari serien er at man betaler ca 10000 bare pga merke og utseende... Sjekk ut hardware. Helt det samme som mange andre acer pc'er til 10 k mindre Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De finnes allerede, så de i Trondheim her sist, samme med de nye acerene. 6619765[/snapback] Når? Hvem? Hva? Hvor? 6619866[/snapback] Mener Mamoz har de inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå