kelmesport Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Skulle nesten ikke tro at det er sant, sjekk tilbudet på bærbar pc hos elprice! Intel® Pentium® M 735A (1.7 GHz - 2MB) Microsoft® Windows® XP Home Edition 15,4" TFT WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright 100 GB harddisk 1024 MB DDR2-533 soDIMM RAM DVD Brenner - Dual Layer Intel® Graphics Media Accelerator 900 - opp til 128 MB delt minne DualView™ support Soundblaster Pro og MS Sound kompatibelt lydkort Integrert 10/100 nettverkskort Intel® Pro/Wireless 2200BG WLAN 802.11b/g 3 x USB 2.0 ports 1x external display (VGA) port 1x PC Card slot (Type II) Vekt: 2.94 kg prisen er 6995,- Så alle som vurderer innkjøp av bærbar pc, ikke nøl en gang. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Og for de som lurer, det er en : Acer Aspire 1642XWLMI Lenke til kommentar
mard Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sitter med denne pc'n rett forran meg nå funker utrulig bra..selv om dette er første dagen jeg bruker den da:D ingenting å klage på hittil Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan er batterikapasiteten på denne modellen ? Lenke til kommentar
mard Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Funker helt bra. Detr står 4 timer men full opladet varer det rundt 2 timer. Men jeg kan sette prossessoren lavere og da varer det lengre:) Endret 9. juli 2006 av MDahl Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 MDahl, noe nytt å melde? Vurderer denne maskinen selv og hadde satt umåtelig pris på noen oppdateringer på hvordan du synes den virker Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Denne har blitt solgt for denne prisen en god stund nå. CPU er visstnok av typen som kan pinmoddes til 2.1 ghz Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Denne har blitt solgt for denne prisen en god stund nå. CPU er visstnok av typen som kan pinmoddes til 2.1 ghz 6555827[/snapback] Guide ? Min mening er at en bærebar uten skjermkort er en dårlig en uansett pris ... Edit: MDahl: Hva for den 3dmark 2000 ? Endret 25. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Denne frista litt.. Sitter og vurderer hvor mye behov jeg har for bærbar. Frista jo litt med ny dualcore workstation også nå Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 MDahl, noe nytt å melde? Vurderer denne maskinen selv og hadde satt umåtelig pris på noen oppdateringer på hvordan du synes den virker 6555251[/snapback] Er ikke så mye nytt å melde. Det eneste jeg angrer litt på er at jeg skulle heller hadd en dual core cpu..pcn blir veldig varm pga load'n hvis man kjører flere program samtidig. Men den har så mye ram man legger nesten ikke merke til det=) Angrer ikke i de hele tatt på kjøpet<3 kraftpakke til en billig penge Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nå jobber jeg jo på lefdal så jeg er kanskje ikke helt subjektiv, og jeg skal heller ikke prøve å hijacke denne tråden, men: PACKARD BELL ENS4919 6795,- Er vel i samme liga? Denne er på lager, imotsetning til den acer maskinen. Men kan jo tenkes de har solgt ut en del da, var et godt tilbud på tidspunktet. Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 20 gb større harddisk på acer'n er forskjelln;) Men PB'n hadde tv utgang å ekstra basselement=D kult Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er det 4 eller 8 cellers utgaven? Ok bærbar ser det ut til. Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 4 cellers:) ( teksten må være 14 bokstav langt så skriv bare de hær:) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nå jobber jeg jo på lefdal så jeg er kanskje ikke helt subjektiv, og jeg skal heller ikke prøve å hijacke denne tråden, men: PACKARD BELL ENS4919 6795,- Er vel i samme liga? Denne er på lager, imotsetning til den acer maskinen. Men kan jo tenkes de har solgt ut en del da, var et godt tilbud på tidspunktet. 6619017[/snapback] Personlig mener jeg at Acer har mer kvalitet på maskinene sine enn PB. Oser litt jalla av PB. Smaksak selvfølgelig. Fordelen med å kjøpe maskinen hos Lefdal (i butikk) er selvfølgelig at du får maskinen på dagen, du sparer fraktenkostnaden og blir det problemer slipper du tullet med å sende den inn med posten om det oppstår en mangel. Ja, Acer har 20 GB mindre harddisk - men blir klarer du å fylle opp 80 GB så fyller du opp 100 GB. Da er det uansett ekstern disk som er tingen. Personlig hadde jeg gått for Acer, hadde forsøkt å finne en butikk som selger den til samme pris. Burde ikke være vanskelig da Acer er Norges tredje største leverandør av maskiner til private. Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 sorry at jeg redigerer men acer har 20 gb større harddisk Og er enig med deg på alle punkter, Men sleit faktisk med å finne pc'n til samme pris andre plasser en elprice.no, men har fakturaen ved siden av meg , å frakten kostet bare 100 kr å jeg mener det er verdt det for dette er en utruli bra pc:) Noe som jeg ikke har nevnt er at du får utruli mye software forhand-innstalert. ,; Acer e securty, Acer arcade, cyberlink power producer, nti cd\dvd maker Og nti backup, som tar backup av alle nødvendige filer i tilfelle krash Det er selfølgeli mye mer å. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Fordelen med å kjøpe maskinen hos Lefdal (i butikk) er selvfølgelig at du får maskinen på dagen, du sparer fraktenkostnaden og blir det problemer slipper du tullet med å sende den inn med posten om det oppstår en mangel 6619555[/snapback] Elprice har butikker i bla. Strømmen og Fredrikstad. Kan alltids hente maskinen i butikk Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ville hatt litt is i magen nå. HP skal lansere en del nye maskiner snart. Her blir det snakk om AMD Turion X2, 1 GB minne, 80 GB harddisk osv. Der jeg jobber kommer prisene til å starte på 8000 spenn. Hadde jeg skulle hatt lappis hadde jeg ventet litt. Intel kommer også med sine Core Duo 2 nå. Dumt å kjøpe maskin rett før et generasjonsskifte. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ville hatt litt is i magen nå. HP skal lansere en del nye maskiner snart. Her blir det snakk om AMD Turion X2, 1 GB minne, 80 GB harddisk osv. Der jeg jobber kommer prisene til å starte på 8000 spenn. Hadde jeg skulle hatt lappis hadde jeg ventet litt. Intel kommer også med sine Core Duo 2 nå. Dumt å kjøpe maskin rett før et generasjonsskifte. 6619643[/snapback] De finnes allerede, så de i Trondheim her sist, samme med de nye acerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå