Gå til innhold

latop tilbud på hos elprice

Anbefalte innlegg

Skulle nesten ikke tro at det er sant, sjekk tilbudet på bærbar pc hos elprice!

Intel® Pentium® M 735A (1.7 GHz - 2MB)

Microsoft® Windows® XP Home Edition

15,4" TFT WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright

100 GB harddisk

1024 MB DDR2-533 soDIMM RAM

DVD Brenner - Dual Layer

Intel® Graphics Media Accelerator 900 - opp til 128 MB delt minne

DualView™ support

Soundblaster Pro og MS Sound kompatibelt lydkort

Integrert 10/100 nettverkskort

Intel® Pro/Wireless 2200BG WLAN 802.11b/g

3 x USB 2.0 ports

1x external display (VGA) port

1x PC Card slot (Type II)

Vekt: 2.94 kg

prisen er 6995,-

Så alle som vurderer innkjøp av bærbar pc, ikke nøl en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Denne har blitt solgt for denne prisen en god stund nå.

CPU er visstnok av typen som kan pinmoddes til 2.1 ghz :thumbup:

6555827[/snapback]

Guide ?

Min mening er at en bærebar uten skjermkort er en dårlig en uansett pris ...

Edit: MDahl:

Hva for den 3dmark 2000 ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MDahl, noe nytt å melde? Vurderer denne maskinen selv og hadde satt umåtelig pris på noen oppdateringer på hvordan du synes den virker :)

6555251[/snapback]

Er ikke så mye nytt å melde. Det eneste jeg angrer litt på er at jeg skulle heller hadd en dual core cpu..pcn blir veldig varm pga load'n hvis man kjører flere program samtidig. Men den har så mye ram man legger nesten ikke merke til det=) Angrer ikke i de hele tatt på kjøpet<3 kraftpakke til en billig penge :)

Lenke til kommentar
Nå jobber jeg jo på lefdal så jeg er kanskje ikke helt subjektiv, og jeg skal heller ikke prøve å hijacke denne tråden, men:

PACKARD BELL ENS4919 6795,-

Er vel i samme liga?

Denne er på lager, imotsetning til den acer maskinen. Men kan jo tenkes de har solgt ut en del da, var et godt tilbud på tidspunktet.

6619017[/snapback]

Personlig mener jeg at Acer har mer kvalitet på maskinene sine enn PB. Oser litt jalla av PB. Smaksak selvfølgelig.

Fordelen med å kjøpe maskinen hos Lefdal (i butikk) er selvfølgelig at du får maskinen på dagen, du sparer fraktenkostnaden og blir det problemer slipper du tullet med å sende den inn med posten om det oppstår en mangel. Ja, Acer har 20 GB mindre harddisk - men blir klarer du å fylle opp 80 GB så fyller du opp 100 GB. Da er det uansett ekstern disk som er tingen.

Personlig hadde jeg gått for Acer, hadde forsøkt å finne en butikk som selger den til samme pris. Burde ikke være vanskelig da Acer er Norges tredje største leverandør av maskiner til private.

Lenke til kommentar

sorry at jeg redigerer men acer har 20 gb større harddisk :)

Og er enig med deg på alle punkter, Men sleit faktisk med å finne pc'n til samme pris andre plasser en elprice.no, men har fakturaen ved siden av meg , å frakten kostet bare 100 kr å jeg mener det er verdt det for dette er en utruli bra pc:)

Noe som jeg ikke har nevnt er at du får utruli mye software forhand-innstalert.

,; Acer e securty, Acer arcade, cyberlink power producer, nti cd\dvd maker

Og nti backup, som tar backup av alle nødvendige filer i tilfelle krash :p

Det er selfølgeli mye mer å.

Lenke til kommentar
Fordelen med å kjøpe maskinen hos Lefdal (i butikk) er selvfølgelig at du får maskinen på dagen, du sparer fraktenkostnaden og blir det problemer slipper du tullet med å sende den inn med posten om det oppstår en mangel

6619555[/snapback]

Elprice har butikker i bla. Strømmen og Fredrikstad. Kan alltids hente maskinen i butikk :)

Lenke til kommentar

Ville hatt litt is i magen nå. HP skal lansere en del nye maskiner snart. Her blir det snakk om AMD Turion X2, 1 GB minne, 80 GB harddisk osv. Der jeg jobber kommer prisene til å starte på 8000 spenn. Hadde jeg skulle hatt lappis hadde jeg ventet litt. Intel kommer også med sine Core Duo 2 nå. Dumt å kjøpe maskin rett før et generasjonsskifte.

Lenke til kommentar
Ville hatt litt is i magen nå. HP skal lansere en del nye maskiner snart. Her blir det snakk om AMD Turion X2, 1 GB minne, 80 GB harddisk osv. Der jeg jobber kommer prisene til å starte på 8000 spenn. Hadde jeg skulle hatt lappis hadde jeg ventet litt. Intel kommer også med sine Core Duo 2 nå. Dumt å kjøpe maskin rett før et generasjonsskifte.

6619643[/snapback]

De finnes allerede, så de i Trondheim her sist, samme med de nye acerene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...