Are.......... Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kommer ikke på noen favoritt enda.Men den første ringenes herre filmen synes jeg setter deg i en god fantasy stemning. 6420877[/snapback] Når man nevner Ringenes Herre, så syns jeg faktisk åpningen av The Two Towers er meget bra, viser vakker New Zealand-natur med snødekte fjelltopper, og så et tilbakeblikk til Moria hvor Gandalf blir dratt ned i avgrunnen av Balrogen, og at det fortsetter med å vise hva som skjedde videre med Gandalf. Fabelaktig. 6429344[/snapback] Vil si meg enig i at det er en veldig bra åpning ja. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 åpningsenen i Monty Pythons meaning of life eier veldig 6429323[/snapback] Ah, I see you have the machine that goes ping. This is my favorite. You see we lease it back from the company we sold it to and that way it comes under the monthly current budget and not the capital account. Jeg elsker engelsk komedie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Full Metal Jacket Reservoir Dogs Saving Private Ryan Pulp Fiction Eternal Sunshine (en god del bedre andre gang ) Sin City Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Full Metal JacketReservoir Dogs Saving Private Ryan Pulp Fiction Eternal Sunshine (en god del bedre andre gang ) Sin City 6431083[/snapback] Hvordan kan du nevne alle de uten å nevne Once Upon a Time in the West? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Full Metal JacketReservoir Dogs Saving Private Ryan Pulp Fiction Eternal Sunshine (en god del bedre andre gang ) Sin City 6431083[/snapback] Hvordan kan du nevne alle de uten å nevne Once Upon a Time in the West? 6431110[/snapback] Ved å sjekke denne siden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ved å sjekke denne siden. 6431129[/snapback] Aha. Da vet du hva vi skal i høstferien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Saving Private Ryan har jo en intro som fikk alle i kinosalen til å trekke pusten (etter at Ryan har vært og besøkt graven - scenen jeg tenker på er selvsagt D-Day scenen). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Saving Private Ryan har jo en intro som fikk alle i kinosalen til å trekke pusten (etter at Ryan har vært og besøkt graven - scenen jeg tenker på er selvsagt D-Day scenen). 6431256[/snapback] Hørte faktisk rykter om at folk begynte å grine,spyd og/eller forlot kinosalen i de dager den gjikk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Føler at introduksjonene til filmene Braindead og Dr. Giggles på en måte setter standarden. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå