Gå til innhold

Hva er din favoritt film-intro? #SPOILERS#

hightow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Touch Of Evil. :wow:

Once Upon A Time In The West kan også nevnes.

S,

6417945[/snapback]

Med Touch of Evilr egner ejg med at du snakker om den fete krimklassikeren i sort og hvitt? Den har jo utrolig deilig start. Måten kameraet beveger seg på der er bare snacks!

Lenke til kommentar
Husker jeg likte starten på Leon, og selvfølgelig The good, the bad and the ugly. Rundt 15 minutter før første replikk tror jeg.

6422318[/snapback]

The good, the bad and the ugly er ein fantastisk fascinerendes film, og ja begynnelsen er ganske så unik syns eg :)

Lenke til kommentar
Siden Bond er nevnt, skal jeg la være.

De første 15 minuttene av "Saving Private Ryan" er ganske intens, tenker på invasjonen av Normandie.

6417296[/snapback]

Henger meg på den jeg. Saving Private Ryan er en av tidenes desidert råeste åpninger av en film. Ellers er Resorvoir Dogs en bra åpning på da.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Takashi Miike sin Dead Or Alive har en av de tøffeste introene.

6422136[/snapback]

Musikken gir meg hodepine. :p

Apropos Takashi Miike så må jeg nevne Ichi the Killer. Filmtittelen uthevet i sperm, det blir ikke bedre enn det. :love:

Lenke til kommentar

Kommer ikke på den ene og beste, men kan nevne noen:

Introen til Heat er bra, det skal jeg innrømme, enig det gunfreak sa.

Liker også introen i Top Gun, er ikke mye som skjer, men i det den sangen(dangerzone eller noe) begynner og jetflyet tar av så får jeg altid frysninger langs ryggen ^^

Introen til Lord of War er også en av favorittene mine, introen er veldig spesiell fra alle andre filmer, det og se hvordan kulen blir lagd, solgt også skutt inn i huet på det barnet var rett og slett håreisende.

Er vel noen fler også, men kommer ikke på noen fler i farten.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Introen til Lord of War er også en av favorittene mine, introen er veldig spesiell fra alle andre filmer, det og se hvordan kulen blir lagd, solgt også skutt inn i huet på det barnet var rett og slett håreisende.

6427986[/snapback]

Ein spesiell intro til ein spesiell film :) Ein god film vel og merke :w00t:

Lenke til kommentar
Kommer ikke på noen favoritt enda.

Men den første ringenes herre filmen synes jeg setter deg i en god fantasy stemning.

6420877[/snapback]

Når man nevner Ringenes Herre, så syns jeg faktisk åpningen av The Two Towers er meget bra, viser vakker New Zealand-natur med snødekte fjelltopper, og så et tilbakeblikk til Moria hvor Gandalf blir dratt ned i avgrunnen av Balrogen, og at det fortsetter med å vise hva som skjedde videre med Gandalf. Fabelaktig. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...