TST Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 En toppleder i Toshiba spår intern HD-DVD i Xbox 360 i løpet av året. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kanskje jeg må bytte ut den gamle da. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 TeamXbox: Microsoft Has No Plans for Internal HD DVD Drive Birger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jepp, hvis det blir tilfellet at en ny X360 kommer, kvitter jeg meg med den gamle og går til innkjøp av ny. Men jeg tror de kommer til å ha den eksterne i en god stund, kansje 1, nermere 2 år. Og så begynner de å rulle ut med intern HD-DVD spiller, og åpner da for at spillutviklere kan få lage spill til HD-DVD. Edit: når kommer forresten denne eksterne saken? Endret 1. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Svarte, nå kan jeg ikke kjøpe meg 360 siden jeg vet at det er en mulighet for at dette faktisk skjer. Og jeg som hadde tenkt å kjøpe når Gears of War kommer. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg slapper helt av. Selvfølgelig spår Toshiba dette: det betyr big bucks for dem og en slik spådom får oss dødelige til å kreve en intern løsning. Ergo, MS blir stilt opp mot veggen og "må" lansere en 360 med intern HD-DVD... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Tror heller at Microsoft sitter litt på gjerdet og venter å ser på hvem av standardene som vinner før de kommer med en intern utgave av en HD/Blueray spiller. Eller venter til kommer kombi spillere til en fornuftig pris. Endret 2. juli 2006 av kjhanken Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 TeamXbox: Microsoft Has No Plans for Internal HD DVD Drive 6417633[/snapback] Takk for tips, oppdaterte artikkelen litt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg