Gå til innhold

7950 GX2 Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med min GX2.

 

Byttet ut to 6800 Ultra GS med 1 x 7950GX2. Merkbar ytelses-forbedring, mindre varme i kabinettet og mindre støy.

 

hurra!

 

.. nå må jeg bare finne noen som vil kjøpe 6800 kortene, satser forøvrig på at nvidium kommer med en Physics Patch så jeg kan bruke ene 6800 kortet som Physics Processor..

Lenke til kommentar
7900gt er nok det beste kjøpet i dag hvis du spiller på 1208 x 1024 eller noe rundt der.

 

7950GX2 er beregnet på høyere oppløsninger. Det er ikke en lydløs løsning, men støynivået er akseptabelt. Desverre sliter 7950GX2 med en del SLi-bugs som en også kunne oppleve med 2 stk 7800 eller 7900 kort i Sli. Dette gir utslag som FPS -drops i en del spill og kan være ganske irriterende.

 

Dette opplever du ikke ved å kjøpe et enkelt 7900GTX eller X1900XTX. Den totale spillopplevelsen kan faktisk være behagligere med en singelkortløsning.

6417810[/snapback]

 

jeg skulle gjerne likt å vite hva slags SLI bugs du snakker om med 7950GX2... har er slikt selv og har faktisk aldri oppfattet noe fps drops, selv på 1600x1200 4xAA og 16xAF i HL2 med mine conroe på 3.8Ghz så går det VM i smooth..

Lenke til kommentar
jeg skulle gjerne likt å vite hva slags SLI bugs du snakker om med 7950GX2... har er slikt selv og har faktisk aldri oppfattet noe fps drops, selv på 1600x1200 4xAA og 16xAF i HL2 med mine conroe på 3.8Ghz så går det VM i smooth..

6449512[/snapback]

 

Skulle likt å vite det samme.

 

Forøvrig kjører jeg det meste i 1920x1200 uten noen issues og helt grei framerate.

 

Eneste som har fungert dårlig hittil er PS2 emulator, men det er mer cpu/kode begrensning enn skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...