Dane Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har akkurat kjöpt en gammel golf.. fra 84. Det virker som at original spilleren sitter i. Har en annen spiller med iso-kontakt(?)... I originalspilleren så sitter en og en kabel i spilleren.. Regner med at jeg må kopple dette virr-varret till noe.. Noen som har fremgangsmåte? og hva jeg må gjöre, eventuellt kjöpe.. Er helt blank.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Du må først og fremst løsne ut den gamle spilleren. Tviler på at den kontakten som står i passer i ISOen på den nye. Stikk på en lokal bilstereo-forhandler, si at du trenger en overgang som passer i ISOen på spilleren din. Finn ut hva som er hva av de originale kablene og sy det sammen med den nye kontakten du har kjøpt. Sett spilleren i og get going med Gluntan på full guffe. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hehe, höres jo enkelt ut pröve å finne ut av noe..peiling på hvor mye en sånn kan koste? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sist jeg kjøpte en slik overgang, lå det på 100-150,-. Husk å kjøpe noe du kan skjøte ledningene med. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 som? tape? eller sukkerbit? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis du vil at det skal funke en uke eller to, bruker to tape. Om du vil at det skal funke en måned, er sukkerbit greit. Om du vil at det skal holde litt lenger enn det, får du lånt deg en tang til skjøtehylser og bruker det. Billigbillig på Biltema eller Clas Olsson. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Husk isolerte kabelsko, eller teip rundt skjøtene. Så slipper du at bilen tar fyr når du kruser på motorveien. Er jo "common sense" men er greit å nevne. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Som sagt er jeg blank... hehe Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Da kan jeg spørre med en gang, om dette er en standard kontakt? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er det den gamle spilleren? Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) nei, dette er den "nye".. Endret 1. juli 2006 av Dane Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fulgte det ikke med en kabel med en plugg på til den? Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 nei, kjøpte brukt for 50kr.. 50 kr ut av vinduet? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Forsåvidt. Du må få tak i den kabelen/pluggen som passer inni der. Lykke til. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 ok, men da er det vel bare å kaste den.. trodde det var mulig å kjøpe? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Selvfølgelig er jo den brukenes hvis du får tak i den, men det spørs jo alt etter hvor gammel den er og hvilket merke det er. Det jeg tenkte du kunne kjøpe, er en ISO-overgang. Mange biler kommer ferdig med en slik, og da trenger du egentlig bare å plugge cd-spilleren til, men da er du som tidligere nevnt avhengig av den kabelen ut av spilleren. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja men er litt vanskelig bare å få tak i en sånn som passer til en Jensen kassettspiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå