Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har laget meg ett forum off-topic.no Dette hoster jeg hos b-one. På konfigrusjons siden til webhotellet mitt så kan jeg velge mellom PHP4 og PHP5. Hva er forskjellen på disse to? Og vil dette krasje forumet mitt om jeg nå velger å sette PHP5 i stedet for PHP4, slik det er nå? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 En ny mtor i bunnen (zend2) som gjør metoder kjappere (ved referanse istedet for verdi), bedre objektorientering, noen nye funksjoner, reflection, ny xml-modul og ny mysql-modul kalt mysqli, som er objektorientert. Det vil sikkert ikke krasje forumet ditt, men jeg kan ikke garantere at det er fullt ut kompitabelt med php5. Det er forresten få hoster som kjører php5 enda, enda php6 er i utvikling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har ett Invision Power Board, og jeg finner ikke noen plasser om dette virker under PHP5. Er det noen som vet, om at IPB støtter PHP5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå