ChrML Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har et lite problem her... I vår søkte jeg VK1 Flyfag på første, Automasjon på andre og Elektro på tredje. Automasjon er en linje veldig mange har søkt på og snittet for å komme inn er relativt høyt (overkant av 4). Problemet er at jeg ønsker ikke å komme inn på VK1 Flyfag ettersom det er et stykke unna der jeg bor, jeg vil heller gå på Automasjon som er i Kongsberg der jeg bor. Snittet mitt er ganske akkurat 5 som gjør det godt mulig at jeg kommer inn på Flyfag. Det står også at hvis jeg takker Nei til tilbudet jeg har fått risikerer jeg å stå uten skoleplass. Har ikke fått ringt Inntakskontoret enda ettersom det er stengt i dag og i mårra. Er det sånn at alle som har søkt på en linje i det hele tatt blir satt opp på en liste (uansett hvor på lista) og at så fort en takker ja til en plass så blir du strøket fra de andre? Er det mulig å forandre rekkefølgen nå hvis jeg får ringt tidligts på Mandag? Hvis jeg takker nei til flyfag, hvordan kan jeg være sikker på å komme inn på Automasjon? Takker for svar. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ok var innom skolen i dag og har fått svar. Ettersom flyfag ble behandlet i en seperat søknad i et annet fylke vil jeg få to tilbud. Flyfag og Automasjon. Jeg vil da kunne takke ja til Automasjon og nei til Flyfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå