Kim T Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Ble sittende oppe å jobbe litt med et design som jeg hadde i tankene. Og jeg lurer rett og slett på hva dere synes om designet. Mitt mål med designet var at den skulle være litt mørk og dyster og samtidig med noe mystik. Har jeg klart det? Synes jeg har klart det delvis iallefall.. Link til Requiem Clan website Endret 1. juli 2006 av kimthoma Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Du har vel klart det... på en måte, det er mørkt og mystisk, men jeg liker ikke den røde hoveren i menyen. Jeg synes også det ble litt tomt, men det er min mening. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 menyen lurer jeg på om jeg skal gjøre mer ut av. Men på en måte likte jeg den slik som den er og.. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Likte siden veldig godt, men er enig med iHap at den røde hover-effekten ikke føles helt god. Jeg ville prøvd å fjerne underline-effekten. Synes også fonten i tekstvinduet bør byttes ut, kanskje til en sans-serif-font. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Har fjernet underline på menyen på hover. Og forandret skriften. Tror faktisk at det ble bedre Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg er fortsatt litt usikker på fonten din, men menyen ble bedre. Kanskje menyen hadde blitt enda bedre hvis dottene lå midt mellom hvert menyelement? Jeg mener, kanskje menyen hadde virket mindre "rotete" hvis det var samme mengde luft mellom hvert menyelement Endret 1. juli 2006 av balletryne Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Er enig at menyen er rotete...Jeg må jobbe litt med den og se hva jeg skal gjøre med det. Er planen at det skal være lik avstand mellom meny elementene. Det skal fikses på. Men jeg vet faktisk ikke hvor mange jeg skal ha enda... Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg ser du har endret fonten i tekstboksen igjen. Jeg fikk også med meg at du endret brødteksten først og så overskriften . Personlig likte jeg det bedre, at overskriften og brødteksten hadde ulik font. En annen detalj: Jeg synes det er litt mye luft mellom avsnittene i brødteksten. Endret 1. juli 2006 av balletryne Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nå hvordan ble menyen? Jeg vet ikke helt syntes ikke akkurat den fonten på headeren var riktig iallefall...Mulig jeg kommer til å bruke en annen Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Menyen ble veldig mye bedre! Mangler bare en dott ytterst til høyre eller fjerne den som er ytterst til venstre slik at det blir symmetrisk Som sagt, like bedre den forrige fonten du hadde på overskriften. Dette blir knallbra Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 hmm...gjorde om headeren...men sliter faktisk med å fjerne dotten på første elementet. Var ikke så enkelt som jeg trodde Eller det er kanskje det men får det ikke til... Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg tror du må inn med en class="firstElement" og så sette .firstElement { list-style-type: none; } Men om dette er en pen løsning er jeg litt usikker på. Edit: Prøv dette: .meny:first-child { list-style-type:none; } Endret 1. juli 2006 av balletryne Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 hehe fikk det til nå...men gjorde det ikke slik du sa. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hos meg nå kom HJEM-linken ett punkt høyere en resten av linkene i menyen (Opera 9.00 Linux). Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hmm kjører Opera 9.0 jeg og på windows. Jeg gjorde også om all tekst til caps. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Slik ser det altså ut hos meg. Teit at teksten skal ta mindre høydeplass når man fjerner dotten. Kanskje det hjelper å justere på linjehøyden? Vet ikke. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Det hjalp ikke...og IE tror jeg rett og slett driter i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå