Gå til innhold

Requiem Clans nye design?

Anbefalte innlegg

Ble sittende oppe å jobbe litt med et design som jeg hadde i tankene. Og jeg lurer rett og slett på hva dere synes om designet. Mitt mål med designet var at den skulle være litt mørk og dyster og samtidig med noe mystik. Har jeg klart det? Synes jeg har klart det delvis iallefall.. :blush:

Link til Requiem Clan website

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt litt usikker på fonten din, men menyen ble bedre. Kanskje menyen hadde blitt enda bedre hvis dottene lå midt mellom hvert menyelement?

Jeg mener, kanskje menyen hadde virket mindre "rotete" hvis det var samme mengde luft mellom hvert menyelement

Endret av balletryne
Lenke til kommentar

Er enig at menyen er rotete...Jeg må jobbe litt med den og se hva jeg skal gjøre med det. Er planen at det skal være lik avstand mellom meny elementene. Det skal fikses på. Men jeg vet faktisk ikke hvor mange jeg skal ha enda... :blush:

Lenke til kommentar

Jeg ser du har endret fonten i tekstboksen igjen. Jeg fikk også med meg at du endret brødteksten først og så overskriften :). Personlig likte jeg det bedre, at overskriften og brødteksten hadde ulik font.

En annen detalj: Jeg synes det er litt mye luft mellom avsnittene i brødteksten.

Endret av balletryne
Lenke til kommentar

Jeg tror du må inn med en class="firstElement" og så sette

.firstElement {

list-style-type: none;

}

Men om dette er en pen løsning er jeg litt usikker på.

Edit: Prøv dette:

.meny:first-child {
   list-style-type:none;
}

Endret av balletryne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...