LarsP Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 The White Stripes: 1. Seven Nation Army 2. The Hardest Button to Button Plutselig roper en fra publikum: You SUCK! Jack White går i en emofrenzy og skyter først Meg, så seg selv. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er ikke du som er i emofrenzy som vil at han skal skyte deg først da? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er ikke du som er i emofrenzy som vil at han skal skyte deg først da? 6478237[/snapback] Vokalisten heter Meg... derav stor bokstav "M". Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 The White Stripes: 1. Seven Nation Army 2. The Hardest Button to Button Plutselig roper en fra publikum: You SUCK! Jack White går i en emofrenzy og skyter først Meg, så seg selv. 6477820[/snapback] En "true Emo" ville jo såklart ha brukt kniv. Drap blir sikekrt anmeldt. Men å "emoe" seg selv og andre til døden går vel bra Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe, daså, Meg altså. Syns da det er maaaaange band som fortjener slikt før White Stripes. I skikkelig emoånd ville vedkomne rispet seg litt opp med kniv, før han dro hjem til webcam´et sitt og lagd en videoblogg på hvor kjip og utafor han følte seg under konserten, hvorpå han senere isolerte seg på et mørkt rom på ubestemt tid. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Konserten er med Stryper. 1. Soldiers under command 2. The way 3. Free 4. Loud 'n' clear 5. Reborn 6. Open your eyes 7. Roch the hell out of you 8. Caught in the middle 9. Winter wonderland 10. Calling on you 11. Rain 12. More than a man 13. The yellow and black attack 14. To hell with the devil 15. The rock that makes me roll 16. Rockin' the world 17. Reach out 18. Makes me wanna sing 19. Lady 20. In God we trust 6473700[/snapback] Helt ening Var forresten akkurat på stryper konsert Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Ny Konsert Etter å ha fått den store Bon Jovi konserten jeg har drømt om så ønsker jeg meg denne konserten... Skid Row og Def Leppard går sammen på scenen og lager ett sinnsykt til liv Før åpningsnummeret kommer Sebastian Bach på scenen og roper ut:It's a fucking great day to rock you soul out of your ears Så starter vi 1.Skid Row - 18 and Life 2.Skid Row - Breakin' Down 3.Skid Row - Wasted Time 4.Skid Row - I Remember You 5.Def Leppard - Foolin 6.Def Leppard - Animal 7.Def Leppard - High 'n' dry 8.Def Leppard - Armageddon it 9.Def Leppard og Skid row - It's my life (Bon Jovi cover) 10.Def Leppard og Skid row - One by one (Nocturnal rights cover) 11.Skid Row - Youth Gone Wild 12.Skid Row - Slave to the Grind 13.Skid Row - Sweet Little Sister 14.Skid Row - Big Guns 15. Def Leppard - Let's get rocked 16. Def Leppard - Pour some sugar on me 17. Def Leppard - Hysteria 18. Def Leppard - Love bites 19. Skid Row - Born a Beggar 20.Skid Row og Def Leppard - See You Around (Acustic) De to coverlåtene jeg valgte skulle jeg ønske ble en virkelighet... men det må jeg nok se LANGT etter desverre :/ Vil gjerne ha tilbakemeldinger Endret 27. juli 2006 av Nemesis86 Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 The White Stripes: 1. Seven Nation Army 2. The Hardest Button to Button Plutselig roper en fra publikum: You SUCK! Jack White går i en emofrenzy og skyter først Meg, så seg selv. 6477820[/snapback] Du lever som ALLTID LarsP ett geni Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Michael Jackson som mister nesa hadde vært tøft.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Trur eg vel DumDum Boys Sorgenfri Fant Frimann Lunch i det grønne Krimm Hagelangs Skyfri Stjernesludd Splitter Pine En Plass i solen Tyven tyven Boom boom Enhjørning Møkkamann Slave Hybelshake Ikke faen Mitt Hjertes Trell Bulldetektor Hull I Himmelen Englefjes Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Master P konsert: Sted: New Orleans 1.We All We Got 2.Yackin featurin Young Buck 3.Im Alright 4.Ride For You Featuring Afficial P forlater scenen og Litt etterpå kommer han kjørende ut Mercedes SLR(tror det var det den het.) og neste sett: 5.I need dubs Featuring Lil Romeo 6.Riding Dirty featuring Playa 7.Flipping Trough My Hood (BBlak solo) 8.Its Gutta Time 9.Bounce Back 10.Cookie Money 11.Make Em Say Ugghh 12.Ghetto Dope 13.Bout It Bout It II 14.Say Brah 15.These Pockets Gonna Stay Fat 16.Souljas 17.Stop Hatin 18.Mr.Ice Cream Man 19.Stop Hatin 20.Burbons & Lacs 21.Them Jeans 22.Get The Party Crackin Det ville vært noe det Endret 29. juli 2006 av Torsty Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Sted: Old Trafford Band/Artist: Nirvana, Tool, RATM, Jack Johnson(!) Jack Johnson varmer opp med rolige og fine sanger: "Never Know""Good People""Upside Down"RATM gjør comeback, og Zack kommer hysterisk ut på scena!: "Guerilla Radio""Bulls on parade""Sleep now in the fire""Killing in the name"Tom Morello drar noen utrolige riff, før Tool kommer "Aenima""Prison sex""Schism""Lateralus""Vicarious""The Pot""10,000 Days"Kurt Cobain kommer sjanglende ut med ei hagle og sier:"You just got punkd! I'm alive!" Nirvana gjør comeback! "Lithium""About a girl""Come as you are""Heart shaped box""In Bloom"(Tool, RATM og Jack Johnson kommer ut på scena, og joiner på siste sangen) "Smells Like Teen Spirit"! Edit: En flau Leif Endret 29. juli 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) "Lateralis"Den heter faktisk Lateralus, Lateralis er bare en skrivefeil. Edit: Huff, det der ble et meningsløst innlegg. Endret 29. juli 2006 av Elyas Machera Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Lars Winnerbäck: 1. Elegi 2. Stort Liv 3. För Dig 4. Tvivel 5. Faller 6. Min Älskling har ett Hjärta av Snö 7. Timglas 8. Hugger i Sten 9. Kom Änglar 10. Gråa Dagar 11. Du Gamla Fria Nord 12. Stackars 13. Söndag 13.3.99 De sangene er de beste som han har lagd, som jeg har hørt... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Party med T.I. og Lil' Wayne. For en miks dette kunne blitt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Konsert med Queensrÿche: Starter med hele Operation: Mindcrime, og fortsetter med: 16. NM 156 17. Roads to Madness 18. Empire! 19. Jet City Woman 20. Silent Lucidity 21. Anybody Listening 22. Someone else Og de avslutter det hele med: 23. Take Hold of the Flame Hadde vært en helt fantastisk konsert Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Mitt favorittband er Radiohead. De har jeg allerede sett live, så dette blir kanskje litt meningsløst...men uansett; - Everything In It's Right Place - The National Anthem - Idioteque - Life in a Glass House - Lucky - Karma Police - The Bends - 2 + 2 = 5 - Anyone Can Play Guitar - Creep - Talk Show Host - True Love Waits - How to Disappear Completely - Exit Music (For a Film) - Like Spinning Plates - Fog (Again) - Pyramid Song - Black Star - Street Spirit (Fade Out) Det hele starter med noen catchy Kid A-låter, og går deretter over i energisk rock. Etterhvert blir lydbildet roligere, og ender opp i en lang akustisk gitar/piano-seanse, før konserten avsluttes med mesterverket Street Spirit (Fade Out). Endret 30. juli 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Guns N' Roses: 1.Welcome To The Jungle 2.Its So Easy 3.Mr Brownstone 4.Live And let Die 5.Sweet Child O Mine 6.Knockin On Heavens Door 7.The Blues 8.Better 9.You Could Be Mine 10.Out Ta Get Me 11.Think About You 12.My Michelle 13.Patience 14.November Rain 15.Rocket Queen 16.Nighttrain 17.Catcher in the Rye 18.Checkmate Encore 19.I.R.S. 20.Paradise City Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Pink Floyd reunite (Waters, Gilmour, Mason og Wright): Først en liten innledning. One Of These Days må være perfekt som åpningssang, og så kommer litt fra det litt eldre materialet. 1. One Of These Days 2. Set The Controls For The Heart Of The Sun 3. Careful With That Axe, Eugene 4. A Saucerful Of Secrets 5. Cymbaline Så kommer Wots... Uh The Deal, bare som et mellomledd. 6. Wot's... Uh The Deal Etterpå litt fra Animals: 7. Pigs On The Wing part 1 og 2. 8. Dogs 9. Pigs (Three Different Ones) Så littegranne fra The Wall 10. Another Brick In The Wall part I, II og II 11. Hey You 12. Comfortably Numb Og til slutt kommer hele Darkside Of The Moon 13. Speak To Me/Breathe 14. On The Run 15. Time 16. The Great Gig In The Sky 17. Money 18. Us And Them 19. Brain Damage 20. Brain Damage/Eclipse Etter den mildt sagt enorme avslutningen slukkes lysene og bandet går av scenen. Etter 15 min med intens klapping og roping fra publikum kommer de på igjen og tar disse ekstranummerene: 1. Echoes 2. Shine On You Crazy Diamond part 1 og 2 3. Wish You Were Here Bare ekstranummerene tar rundt 50 minutter Endret 30. juli 2006 av anners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå