victurus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, Sitter og snekrer sammen en ny PC her. Uheldigvis har jeg støtt på et problem. Når maskina startes opp, går det ca 10-15 sek før pcen skrur seg av. På hovedkortet kommer det opp en kode, som manualen gir følgende tolkning på: "Check CPU core voltage". Imidlertid lurer jeg på hvordan jeg skal kunne sjekke det, når jeg ikke engang får lov til å komme i bios? Oppsettet mitt : https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=29530 Noen råd`? Victurus! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Prøv med en annen PSU (Lån en eller noe) bare for å se om core voltage virkelig er problemet... Lenke til kommentar
victurus Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Prøvde nettopp med en annen PSU, som gir meg samme feilmelding. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Prøvde følgende nå; bygde opp pcen utenfor kabinettet, del for del. Resetta cmos, dobbelsjekket alt satt i, og nå startet det opp Victurus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå