_norse_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Tenkte jeg skulle skaffe meg New Super Mario Bros til DS, men har litt problemer med å finne en butikk som har det her i Oslo. EBGames var utsolgt, og fant det ikke på Spaceworld, Platekompaniet og Free Record. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan finne det? Hjelp mottas med takk! Endret 1. juli 2006 av espent Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva med å prøve Spiderman? De har en god del spill til alt mulig. De ligger ved Karl Johans Gate. De linker selv til et kart her, hvis du ikke vet hvor det ligger: http://www.no.map24.com/ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg mener jeg så det hos EB Games byporten i går da jeg kjøpte et spill til X360 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kjøpte det på Elkjøp Lørenskog. Det er ikke i Oslo akkurat men ikke langt utafor heller. Var et par eksemplarer igjen og det kostet bare 349,- Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Var på Spiderman i Oslo fredag og der var de utsolgt. Samme med Elkjøp på Lysaker. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Spaceworld Sandviak har mange! Det ligger riktinok i utkanten av Oslo.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hah, fikk kjøpt det i går (torsdag) på Spaceworld på Stovner senter. Det var ett eksemplar igjen ettre at jeg dro derfra. Ble sen kveld i går. Førsteintrykket av spillet er at det re jævli bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå