Joachim_F Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det neste spillet i TrackMania-serien kombinerer alle tidligere TrackMania-miljøer i en enkelt pakke, med over 1000 byggeklosser. Les mer Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ser herligt ut. må ha det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er et must have for en gamer som elsker bilspill. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette hørtes utvilsomt spennende ut. Har jo de to andre betal-spillene av Trackmania til nå så hvorfor ikke et tredje. *Glede seg* Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er et must have for en gamer som elsker bilspill. 6417107[/snapback] Joa, men om man liker realistiske bilspill så styrer man unna Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 *sikle* Dette ser eg fram til! Veldig bra spel til LAN og. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hehe, begynner å bli noen TrackMania spill. Men blir vel bedre med tiden. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 *Drømmer om TrackMania til Xbox Live* Noen plass man kan forhåndsbestille spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kutter de ut StarForce på denne? Jeg kjøper ikke spill med StarForce og fram til nå har det bare blitt TrackMania Nations på meg... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er et must have for en gamer som elsker bilspill. 6417107[/snapback] Joa, men om man liker realistiske bilspill så styrer man unna 6417458[/snapback] Hvorfor det? Det går jo an å like både epler og pærer. Jeg er selv fan av realistiske bilspill, men har hatt mye moro med Trackmania og andre arcade-spill som f.eks Burnout-serien. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kutter de ut StarForce på denne? Jeg kjøper ikke spill med StarForce og fram til nå har det bare blitt TrackMania Nations på meg...Nations har også Starforce. Jeg syns det er rart at spill-utgivere ikke bare gir opp dette StarForce tullet. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Joa, men om man liker realistiske bilspill så styrer man unna 6417458[/snapback] Selve styringen, altså hvordan man kjører svinger osv. Er jo relativt realistisk da. Banene er heller tvilsomme, og farten på bilene selvfølgelig. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Må innrømme at jeg skal få meg dette dagen før det kommer xD Ligger på 6. i norge på TMN (100 verden), så det sier vel litt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Dersom maskinen blir infisert av starforce hvis man installerer det bør man holde seg unna. Bra noen nevnte at Nations også innholdt tvilsom programvare da jeg faktisk vurderte å teste dette. Nå skal jeg imdlertid holde meg langt unna slikt dritt. Endret 19. juli 2006 av Vice Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 hva er starforce? aldri lagt merke til det. Er det farligt? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Starforce er en slags form for kopisikring som ingen til dags dato har klart å knekke... Hvert spill med Starforce har sin egen unike versjon av kopisperra, som kontrollerer at originalplata er i ved start... For hvert spill man installerer med StarForce, må man omstarte maskinen minst en gang, og videre for hver gang det oppdateres... Hvorfor TrackMania Nations bruker StarForce, skjønner ikke jeg.... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har installert og spilt Trackmania Nations, og har ikke merka at jeg har fått Starforce inne. Hvor og hvordan sjekker jeg det? Trodde TN var veldig gratis, jeg? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 virker ikke som noen videre stor tragedie det dere starforce igrunnen. båsprogram men ikke så gale. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Til informasjon bruker TMN StarForce for å kryptere filene, slik at ikke crackere skal kunne bruke dem som referanse når de prøver å cracke TMO og TMS. Så vidt jeg vet brukes Starforce bare i begrenset grad av TMN (da det ikke er noe behov for disksjekkingsrutiner o.l.). Da dette egentlig ikke er relevant for TMU (vi vet ikke hva slags antikopieringssystem det vil bruke), håper jeg vi kan sette en stopper for Starforce-diskusjonen i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg