potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hei! jeg trenger en liten oppgradering på maskina mi nå er den som følger prosessor: 2,66 intel pentium ram: 1024 skjermkort 6800GT hovedkort: ett some r alt for slitent jeg trenger nytt hovedkort og prosessor! og gjerne ikke bruke verilt med penger på det kjipe tingen er att skjermkortet er AGP og ikke I-express så trenger hjelp til og finne passende hovedkort og prosessor. jeg vil gjerne gå over til AMD og gjerne dual core takk for all hjelp Endret 1. juli 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vent til slutten av denne mnd så vil du få mye mer CPU for pengene da AMD kutter pris på enkelte av prosessorene med opptil 50%.. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 den er grei bruker ikke pc så mye om sommeren uansett Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ja det er veldig lurt å vente en måneds tid. Hvor mye totalt vil du bruke på de nye delene? God helg! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja det er veldig lurt å vente en måneds tid. Hvor mye totalt vil du bruke på de nye delene? God helg! Hilsen, efikkan. 6420083[/snapback] ¨har ikke ett lett svar på det der håpet og slippe og bruke noe serlig mer enn 3k.. er en gaming pc da og skulle øsnke jeg kunne fyre opp oblivion litt klarere:P det Funker jo.. men savner tiden jeg kunne setta alt til highest og fryde meg går vel kasnje ikke ved bare bytte av prosessor og hovedkort men er det som er flaskehalsen i systemet mitt Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Nå med de nye skjermkorta som x1900xt/xtx og 7900gt/gtx som også er et klokke monster uten vedlike så begynner vel skjermkortet ditt også å bli en flaskehals for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå