smurfine78 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei ! Vet ikke helt om jeg er kommet til riktig sted, men det virker som om dere kan enormt mye om data, så jeg håper dere kan hjelpe meg. Jeg har hatt problemer med troyanske hester og virus og valgte derfor å reinstallere pc'n. Alt gikk bra, ikke en hest å spore Men lyden er borte ! Jeg har en laptop og vet ikke helt hvordan det funker i forhold til stasjonær pc. Har vært innom Device manager. Når jeg forsøker å lete etter "audio" er det kun DVD/CD-rom som blir gjenkjent som "device". Har holdt på med dette kjempelenge og begynner å bli lei. Trodde XP hadde de fleste driverne ? Noen av dere smarte gutter som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva heter maskinen? Merke, typebetegnelse osv... Lenke til kommentar
smurfine78 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Hva heter maskinen?Merke, typebetegnelse osv... 6416444[/snapback] Den heter Elitegroup. Centrino. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Trenger nok mer navn for å vite hvilken det er. F.eks 600L, G420, G610, 910 eller lignende, om det ikke står på toppen så står det under maskinen.. Lenke til kommentar
smurfine78 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Green 550, G551 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sjekk at det er samme som denne: G551 Om det er rett så finner du drivere Her. (lyd er den første). Lenke til kommentar
smurfine78 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja, det var den Lastet ned driveren. Hva gjør jeg nå ? Går jeg inn på Kontrollpanel ? Beklager, at jeg ikke kan så mye her. Virker nok litt dum Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Du må åpne zip filen som kom ned, høyreklikk på den og velg "pakk ut alle" (ligger sikkert på skrivebord) Når den er ferdig pakket ut så vil du se en "setup" fil, dobbelklikk på den for å starte installasjonen. Lenke til kommentar
smurfine78 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Det virket !! Tusen, tusen takk for hjelpen ! Nå ble jeg kjempeglad ! Ha en kjempefin helg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå