LYStGASS Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hva om du booter opp som vanlig og formaterer denne partisjonen gjennom management konsoll før du skifter? Edit: Eller bruker kommandolinja fra cd? Endret 3. juli 2006 av LYStGASS Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Hva om du booter opp som vanlig og formaterer denne partisjonen gjennom management konsoll før du skifter?Edit: Eller bruker kommandolinja fra cd? 6428381[/snapback] Hmm, vet ikke om det trengs.. fikk låne ett 266et eller anna HK, så prosessoren kjører i 1670mhz elns, og rammen går i 266, men det går greit, for pcen funker faktisk nå, tror jeg.. Det er noe jeg skal teste utover kvelden iallefall.. Og hvis det er dette, så tar jeg bare å kjøper nytt HK, hvis ikke det er dette så vet jeg at det ikke er HK Da er det enten CPU/RAM etc. Men har både CPU/RAM liggendes så jeg kan prøve snart =) Får se om det går bra.. hehe! Har byggd pcen på skrivebordet faktisk.. kan ta bildet av det hvis noen vil se ;P hehe! Liksom tatt en antistatisk pose på bunnen, lagt det oppå HK boksen, åsså plassert i RAM/Skjermkort/CPU osv, har diskene og cdrom samt power liggende på siden ;P Var MYE lettere å kople Ser urkomisk ut og Men som sagt, skal se om dette HK funker bedre gir deg rask respons, takk for din hjelp så langt! Begynner å se lysere ut nå =) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vell, nå har jeg spillt wow siden det forrige innlegget, har IKKE hatt noen problemer i det hele tatt, alt har fungert som aldri før! Pcen ser jo ikke fin ut da, men den funker utmerket, (so far) Tenkte at jeg skulle prøve å spille litt på den i mårra osv, når jeghar stått opp igjen Du, Kom til å tenke på en ting, pcen blir jo varm, når den ligger oppå antistatisk plastikk, kommer den til å smelte da?? Ække det et helvete? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Legger ut noen bilder med slik jeg løste det på en rask måte Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ok jeg trodde kanskje dette kunne bli mer surr, men der tok jeg feil Bare pass på at du har cola'n på den riktig side av skjermen..hehe Har selv noe slikt liggende i vinduskarmen Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hvis du kjenner plasten blir bløt og den forandrer seg, legg mellom papir, eller en trefjøl.. synd du kommer til at hk'et er synderen av alle ting...huff for et surr Endret 4. juli 2006 av LYStGASS Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Har samme rotet enda Bare kopla til flere CDRommer og vifter Pwnd! Endret 20. juli 2006 av Shaper^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå