Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hk som har tatt kvelden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om du booter opp som vanlig og formaterer denne partisjonen gjennom management konsoll før du skifter?

Edit: Eller bruker kommandolinja fra cd?

6428381[/snapback]

Hmm, vet ikke om det trengs.. fikk låne ett 266et eller anna HK, så prosessoren kjører i 1670mhz elns, og rammen går i 266, men det går greit, for pcen funker faktisk nå, tror jeg.. Det er noe jeg skal teste utover kvelden iallefall..

Og hvis det er dette, så tar jeg bare å kjøper nytt HK, hvis ikke det er dette så vet jeg at det ikke er HK :p Da er det enten CPU/RAM etc.

Men har både CPU/RAM liggendes så jeg kan prøve snart =) Får se om det går bra.. hehe!

Har byggd pcen på skrivebordet faktisk.. kan ta bildet av det hvis noen vil se ;P hehe!

Liksom tatt en antistatisk pose på bunnen, lagt det oppå HK boksen, åsså plassert i RAM/Skjermkort/CPU osv, har diskene og cdrom samt power liggende på siden ;P Var MYE lettere å kople :) Ser urkomisk ut og ;)

Men som sagt, skal se om dette HK funker bedre ;) gir deg rask respons, takk for din hjelp så langt! ;) Begynner å se lysere ut nå =)

Lenke til kommentar

Vell, nå har jeg spillt wow siden det forrige innlegget, har IKKE hatt noen problemer i det hele tatt, alt har fungert som aldri før!

Pcen ser jo ikke fin ut da, men den funker utmerket, (so far)

Tenkte at jeg skulle prøve å spille litt på den i mårra osv, når jeghar stått opp igjen :p

Du, Kom til å tenke på en ting, pcen blir jo varm, når den ligger oppå antistatisk plastikk, kommer den til å smelte da?? Ække det et helvete?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...