Cappo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 "Discontinueing pursuit. This guy is going to kill himself!" Klart, den gata var litt trang da, og farten var litt høy med Porsche 911 Turbo'en. Men jeg vil ha MER car damage! :razz: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg må si jeg var skuffet over demoen. Synes ikke styringen på bilene var noe særlig realistisk. Det blir litt for arcade-aktig for min smak. Det er jo f.eks nesten klin umulig å velte bilen rundt. Og hvis man kjører utenforveien blir man bare dyttet tilbake som en radiobil. Dårlig, veldig dårlig Og som det ble sagt før. Sekvensen der man blir arrestert av politiet var veldig dårlig laget. In-Car view manglet også :sad: Bortsett fra skjerminnstillingene blir heller ikke valgene man gjør i options menyen lagret. Dette blir helt sikker fixet i fullversjonen Jeg har større forventninger til TOCA Race Driver. I mellomtiden får jeg heller spille litt Need For Speed - Porsche 2000. Gammelt, men godt spill :smile: [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-16 10:28 ] Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ut fra EA sine sider så er den tilgjenglig :smile: http://www.ea.com/app/store/en/prod_detail...dkg.0&pid=14533 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Gikk gull samtidig med at demoen kom ut. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 mener å ha lest at EA norge shippet de ut til butikkene den 15.10 Kan vel alltid være mulig å få kjøpt det før releasedatoen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Den australske demoen av Hot Pursuit 2 har 2 andre biler. HSV GTS Coupe og FORD TS50 http://www.ausgamers.com/files/?agn=details&id=3631 Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Synes spillet var helt villt jeg! Kammeraten min klarte og velte 14,5 runder med Porcha... Ganske fett og se på! HEFTIG! Lenke til kommentar
beatbox Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Dette er det råeste innen grafikk og virkelighet... Jeg har prøvd demoen i full oppløysning og alt på fult... Drit bra spill... orginalen blir sikkert helt rå!! Jeg likte best Porsche 911 turboen! Lenke til kommentar
beatbox Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Dette er det råeste innen grafikk og virkelighet... Jeg har prøvd demoen i full oppløysning og alt på fult... Drit bra spill... orginalen blir sikkert helt rå!! Jeg likte best Porsche 911 turboen! _____________________________________ Intel Pentium 4 @ 2,6gHz Asus P4S533 512mb ddr ram GF4 ti4200 128mb ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå