akristina92 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=23222 Utrolig artig! Sangen var veldig fengende også! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har nesten fått den på hodet, må skaffe den som mp3. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ufattlig bra dette her! skulle nesten tro Weird Al lagde den til WoW =P Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Mange bra filmer i det siste. Denne var utrolig morsom. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 En av de bedre Wierd Al sangene jeg har hørt, den er vel ikke parodi på noe? Og utrolig artig video, måtte stoppe videoen for å se alle itemsene de hadde laget Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) En av de bedre Wierd Al sangene jeg har hørt, den er vel ikke parodi på noe? 6417430[/snapback] Tror introen er fra Pink Floyd-Money. Den med maskin lydene. Konge film. Edit: Hærlig sang...må...høre...mer Endret 1. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Utrolig bra redigert og en veldig fin video. Alt gikk litt fort så jeg fikk ikke med meg alt, det var det eneste minuset Endret 1. juli 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå