k1mzor Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hei! Jeg har innstalert de nyeste nvidia driverne, og finner ikke ut hvor jeg slår av vertical synC. Legger med ett bilde for å vise den nye menyen. Endret 1. juli 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De nye driverne er noe dritt synes jeg. Du høyreklikke på skrivebordet som vanlig og egenskaper og blar deg fram til nvidia kontroll panelet derfra. Så kan du velge mellom nye eller klassiske (gamle) kontroll panelet. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Fikk bare dette opp Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Bare litt tilvenning som må til. Legger ved bilde så ser du hvordan du går frem. Endret 1. juli 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fikk bare dette opp 6416176[/snapback] Du må trykke på "INNSTILLINGER" tab'n vet du. Samme prosedyre som før. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Takker for svar og hjelp. fikk det til nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå