Straffa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Utrolig hva jeg finner på nettet Link Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 nice find Grafikken så ikke så mye bedre ut enn COD2, men da jeg så røyken ble jeg bra imponert. Det er vel kanskje noe av det beste COD har å by på. og intenst gameplay. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Oi oi! Nice find ja! Gleder meg virkelig til å få testa ut dette spillet når den tid kommer, elsker CoD spilla Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Enda et av de spillene jeg ser frem til, CoD2 på xbox 360 er bare konge, og 3ern blir vel intet untak. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dynamiske lys og skygge effekter så ut til å nesten være non-excistant. Statisk statisk statisk Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dynamiske lys og skygge effekter så ut til å nesten være non-excistant. Statisk statisk statisk 6416837[/snapback] Enig der... ble ikke spesielt imponert av dette nei. Røyken var det eneste som så ok ut, resten så vel omtrent akkurat make ut som CoD2. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ikke så veldig imponert. 01.35 ca ut i videoen er det noen virkelige stygge animasjoner ute å går. Tydelig at dine medsoldater ikke har den beste AI. Reagerte på det samme når det kommer til lys og skygge. Men så er ikke videoen så bra oppløsning heller. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) syns det så lekkert ut jeg, bryr meg lite om sånne smådetaljer. for meg er spillbarhet og framerate vikting har spilt CoD2 på Xbox Live for mye hehe. blir knall med CoD3 edit: her er filmen i 640*480 hvis det faller bedre i smak Windows Media Video Quicktime Video Endret 1. juli 2006 av ShakinHeshNigga Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 La fort merke til den ene animasjonen på en soldat. Når han skal snu seg for å løpe så snur han seg og løper sidelengs før han ser rett frem:p Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Var ikke veldig entusiastisk den typen der... Synes ikke det så så artig ut. EDIT; Merket den jeg også... EDIT2; Og hvem var det som klekket ut idèen om at Treyarch skulle lage dette..? Endret 1. juli 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ein tittel eg ser fram til. Liker den nye featuren som innebærer close combat med fiendtlige tropper Håper for guds skyld AI blir satt i fokus i dette spillet. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva er det som feiler folk da? Spillet_ER_ikke Ferdig, Slutt å klag på Spillet FØR det er ferdig, det er som å si "æsj, biffen ser jo døds ekkel ut"FØR du steker den. Folk flest er Utolmodige tapere, som ikke har tolmodighet. Spillet= ikke Ferdig Animasjoner/animations(vissdu vil ha det på engelsk) ER heller ikke Ferdige. Grafikken, Tviler jeg på er FERDIG. Viss du skal sitte å dømme et produkt som ikke er "Ferdig" så synes jeg, personlig, at du er en skikkelig Taper! Klag hellerpå Dysleksien min. Og min mening er: Dette spillet kommer til å bli bra,med tanken på funksjoner du har sett så langt,(Som da han sloss mot den Tyskeren På slutten) Viss det kan skje i spillet, så tenker jeg at det blir noen overaskelser på lur. Var tøft at de la till Høyt gress også, og røyken var fin den og. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Limer inn detet fra min tråd om spillet: "Forbedringer og endringer fra Cod2 til Cod3 In game systemet er forbedret. Karakterene beveger seg mer realistisk. Fler strukturer og nyangser i omgivelsene Ingen flere kanter og "vinduer" slik at du nå kan se hvordan lanskapet er rundt deg hele tiden. Bladene fortsetter å vere flate når du går over dem (du kan spore fienden helt til karakteren er ødelagt) Granater legger igjen ekte svidde kratere Overflaten reagerer med kuler som de skal. Glass er anderledes en stål, stål er anderledes en tre og tre er anderledes en vann. De vil bli mulighet for mer en 24 karakterer samtidig på skjermen. Sjulesteder kan bli øderlagt Vinden påvirker røykgranatene Når en tanks kjører igjenom et røyklagt område vil røyken krølle seg runt den og virke mer ekte. Kulene vil påvirke røyken og lage skudd søyler Trær og gress bil bevege seg med vinden" http://www.xbox-norge.net/News/article/sid=109.html Flott at MP delen blir prioritert. Tror denne blir mye enn COD2 over Live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå