cyberPanda Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg gjorde meg ferdig med videregående i år. kommer sansynligvis ikke til å studere neste år. kan jeg alikevell få student rabbat på fx tog i sommer fram til neste skoleår starter? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Se på skolekortet/legitimasjonen din. Der står det hvor lenge den er gyldig. Jeg vil tro den har gått ut på dato siden det er et kort som varer i 3 år, imotsetning til semesterbevisene man har på universitet/høyskoler som overlapper i sommer/juleferiene. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 et bilde sier mer en 14 tegn Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kan ikke se noen grunn til at man ikke skal få det. Man får jo trossalt ikke nye beviser før skolen starter igjen i august. Jeg har iallfall ikke fått noen problemer når jeg har brukt skole- og studentbeviser på sommeren selv om de bare gjelder et og et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå