WangenPs3 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Prey skal ikke skaffes.. Likte det ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 god ide men dårlig utført. noen synes sikkert spillet var bra, men jeg synes det var kjedelig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Var overrasket hvor lett det var å styre og at jeg følte jeg hadde kontroll. For oss som har spilt masse på pc (DOOM 3 bl.a) har vi sett grafikken før, dog ikke på en 32-tommers flatskjerm. Syntes det var litt morsomt med omgivelsene og banene, men frykter jeg kan gå lei rimelig fort. Kanskje jeg handler når det blir billig. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tror vel egentlig jeg kommer til å kjøpe det mest for multiplayerdelen (selv om jeg likte det jeg så av enspillerdelen i demoen). Ghost Recon + et par kompiser er helt konge, så hvis dette er halvparten så gøy så blir det en slager her i gården i hvert fall. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Trenger litt finpussing hvis jeg skal ha dette, det lagget alt for mye når jeg spilte online. Likte singleplayer delen, den var god Lenke til kommentar
Riddick 87 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg spillte begge demoene.... synes det var bittelitt framerate dropp på 360'n men ellers var de begge gode... blir nok innkjøp av dette men jeg tror det blir på pc.. det er billigere og jeg har dårlig råd nå.. for dere som ikke likte spillet så er jo det synd.. men vi andre kan jo i allefall ha mye morro med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå