Dj-Olsen Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er microflex nede for tiden? Kommer ikke inn på siden! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har det tørna for deg? Kanskje du bør rense tastaturet, ett eller annet har visst hengt seg opp..... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Dj-Olsen, du er ikke tilfeldigvis en "riktig" DJ som trenger en Technics SL1210 MKII? Jeg har en her som jeg absolut må jo solgt fort som ****! DR.X Lenke til kommentar
erl Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg slettet mesteparten av multipostingen din :smile: Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 det hang seg!! sorry folkens! Ja jeg er en dj men har ikke åd til nytt utstyr nå! Hvor mye skal han ha da?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jaggu bra jeg er i godt humør i dag! Så mange dobbelposter (ja, jeg fjerna en del etter at Espen var ferdig) skulle egentlig gitt deg ei ukes ferie. Du har erfaring nok med forumet vårt til å vite det... Og du - hold salgsdiskusjoner unna forumet, dette kan dere ta privat. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Heisann. Dette er en splitterny Technics SL1210 MKII Quartz som såvidt har vært i kontakt med strøm. Jeg har også en passende Ortofon DJ-S nål til salgs. Alt for minst 5500Kr. detter er FERSKT, vel og merke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 såg ikkje ka CanolliBoy sa kansje? :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Heisann. ja, det var det jeg prøvde MEN emailen hans "finnes ikke"... rart... Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 ****, nå er Microplex nede IGJEN !! De er jo nede minst 5 ganger om dagen for **** ! Hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå