pcfreak Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hei, jeg har en venn som skal har funnet et 5.1 høytalersett han ønsker å kjøpe, men han har 7.1 lydkort, spørsmålet hans er da hvordan dette fungerer, om det fungerer bra, som det skal... Jeg regner med at det gjør det, men er usikker, i og med at jeg ikke har hatt surround på maskinen før, hva er erfaringene deres? Endret 30. juni 2006 av pcfreak Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det er vel bare å sette opp konfigurasjonen for et 5,1 sett, noe som er lett.. og det skal gå bra Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Jeg kjører 4.1 på lydkort som støtter opptil 7.1 uten problem. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 mhm. bare å velge hva slags høyttalere du har Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 ja, det var jo kanskje et litt dumt spørsmål (finnes ingen dumme spørsmål...) ;-) Da vet han i allefall det med større sikkerhet enn før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå