Overklokk Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Fikk nettop vite fra 3dfxcool.no nå at de er utsolgt for den Zen kjøleren jeg nettop testet:) Mon tro om det ikke er det spennende konseptet som lokker folk til å kjøpe den? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg kan ikke fatte at folk gidder å punge ut en tusenlapp, for en så "dårlig" kjøler. Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 20:10, Ardie skrev:Jeg kan ikke fatte at folk gidder å punge ut en tusenlapp, for en så "dårlig" kjøler. Må vel nesten si meg enig med deg der :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Den ser jo ut for og bli en ny superkjøler , med kjøleskap kjøling og kjøleveske osv. Hvis jeghar forstått det rett så er det nesten en vannkjøler? Vurderte og kjøpe en , men heldigvis så så jeg testen her først. Takk og pris for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå