b0berg Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Har du noen nye bilder av bilen? 8159493[/snapback] Skal hjem imårra, så kan ta noen nye bilder da, og bilder av hvordan anlegget ble seende ut i bagasjerommet =) Detta blir nok bra, blir fin når du senker, enig i at den ble høy med de nye felgene. Når du skal lakke speilene, du vil ikke ta dørhåndtak og lister i samme slengen da ? 8160797[/snapback] Takk Tjaa, liker egentlig at det er noe som bryter opp det røde litt, men kanskje man kunne tatt dørhåndtakene Problemet er at jeg går på skole 7 mil hjemmefra, så har ikke særlig tid til å fikse noe, men til sommern blir det nok mer Nye bilder lagt til Man ser den venstre forskjermen som er byttet på det ene bildet, det ble noe fargeforskjell, men går greit Ser nye bakpotta på bildet bakfra også, må få hevet den litt til sommern, henger litt langt ned syns jeg. Anlegget som står i bilen er en 12" RF Punch HE, Miami Soundworx USA Pure Class A Amplifier MCA 2100 forsterker (pure class a? betyr?), Infinity 4" i dashen, og en Pioneer DEH-30MP spiller Funker veldig bra, spiller rent til det er så høyt at det er ondt i ørene, og høyere trenger man ikke spille [ La inn enn treplate nederst i bagasjerommet, skrudde den fast i karosseriet, og festet sub og forsterker i den igjen. La teppet over treplata igjen, så man ser den ikke. Lagde en luke i treplata, over reservehjulbrønna, la inn noe demping, og la jekk, olje og forskjellig utstyr ned der Har også fått lagt noen asfaltplater i bagasjerommet, det hjalp litt på støyen, men er fortsatt endel :S Bagasjelokket rister helt infernalsk når man skrur opp bassen litt, noen som har tips til å få dempet ristinga? Endret 16. mars 2007 av b0berg Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Sitter forsterkeren fast i gulve? Vis ikkje ville eg bygd den nedi eller noe. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Sitter forsterkeren fast i gulve? Vis ikkje ville eg bygd den nedi eller noe. 8174750[/snapback] Den er skrudd fast i treplata ja Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Sitter forsterkeren fast i gulve? Vis ikkje ville eg bygd den nedi eller noe. 8174750[/snapback] Den er skrudd fast i treplata ja 8174817[/snapback] Ok. Du skulle ha sjult kablene litt. Ellers såg arbeide med kassen og det kjempe flott ut. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal skjule dem på letteste måten, men finner vel ut Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal skjule dem på letteste måten, men finner vel ut 8254076[/snapback] Ja du får prøva så godt du kan:D hehe Lykke til. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Noen tips til å skjule ledningene til forsterkeren? Koni og senkefjærer er på tur neste uka Lenke til kommentar
nepse86 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Synes du burde komme med en oppdatering på hvilken stand bilen er i nå. Begynner å bli en stund siden forrige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå