Gå til innhold

Er denne GPU vannblokka bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke mcw60?

6415827[/snapback]

Jeg kjøpte den, men den passet ikke kortet mitt. Microplex kunne kanskje skaffe et monteringssett som passer fra USA, men det kunne ta et par uker. Derfor lurer jeg på om det er like greit å kjøpe MCW50, for den passer. Eller er det lurt å vente på det monteringssettet sånn at jeg får brukt MCW60? Er den mye bedre?

Lenke til kommentar

mye bedre.... litt, tror den er litt mindre restriktiv også ettersom det er en liten skillevegg i 50. men hvorfor bruke 350kr til bare for å kjøpe en dårligere blokk når alt du trenger er ett monteringssett. bruk bare orginalkjølingen til monteringssettet kommer!

Lenke til kommentar
men hvorfor bruke 350kr til bare for å kjøpe en dårligere blokk når alt du trenger er ett monteringssett.

6417266[/snapback]

Jeg hadde jo selvfølgelig ikke kjøpt den i tillegg. :) Har vært i kontakt med Microplex, så den andre får jeg returnert og pengene tilbake. Har bare positive ting å si om de gutta der borte. Men det er de som har gjort en liten feil og skrevet i webshoppen at 60 passer på kortet mitt med de festene som følger med. Derfor jeg bestillte den.

Men da tror jeg nesten jeg smører meg med tålmodighet og venter på det ombyggingsettet til 60 siden den er bedre.

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...