ocvmelbye Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Har tengt å kjøpe en Tohatsu 25/30HK mn blomberingen skal til hel**** ut av motoren hvordan? er det bare en skru i forgasseren eller?? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg kjøpte nettopp en ny 25hk Tohatsu. Og jeg har tatt plomba jeg også. Eneste du trenger å gjøre er å skru ut to skruer/bolter på forgasseren, og bytte pakninga mellom forgasser og innsug. Så enkelt som det er mulig å få det. Bare kjøp en pakning til 30hk. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg kjøpte nettopp en ny 25hk Tohatsu. Og jeg har tatt plomba jeg også. Eneste du trenger å gjøre er å skru ut to skruer/bolter på forgasseren, og bytte pakninga mellom forgasser og innsug. Så enkelt som det er mulig å få det. Bare kjøp en pakning til 30hk. 6415099[/snapback] Er det mulig for en noob å gjøre en alvorlig feil? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg kjøpte nettopp en ny 25hk Tohatsu. Og jeg har tatt plomba jeg også. Eneste du trenger å gjøre er å skru ut to skruer/bolter på forgasseren, og bytte pakninga mellom forgasser og innsug. Så enkelt som det er mulig å få det. Bare kjøp en pakning til 30hk. 6415099[/snapback] Er det mulig for en noob å gjøre en alvorlig feil? 6417717[/snapback] Det tviler jeg sterkt på. Kanskje miste forgasseren på sjø. :!: Neida, den henger i slanger og ledninger. Du trenger ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Når jeg tenker meg om, så er jeg ikke helt sikker på om min 25hk er trimmet til 30 hk.. så siden tråden er oppe, hvordan kan jeg se om pakningen er til 30hk og ikke til 25hk? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Du må skru ut forgasser som sagt ovenfor å se om pakninga er rund, eller rektangelformet. Er den rektangelformet, er den 25hk. Er den rund, er den 30hk. Lenke til kommentar
beerikba Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 gjelder plombefjerning også for 4-takts 25 hk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå