Dinsdale Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er dette gammelt nytt? Har aldri hørt det. Sony har laget trademark og kalt kontrolleren “P oo S”. Det er egentlig et liggende 8-tall mellom P og S. Her spekulerer de på hvorfor Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hmm...likte ikkje "Wii"-namnet noko særleg, men dette veit eg ikkje ein gong korleis eg skal uttale. Det beste eg kjem på er "peuendeliess", og det nektar eg blankt å kalle han. Blir rart å kalla han "pos" eller "pus" òg. Kva var i vegen med "Dualshock 3"? Kay Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hmm...likte ikkje "Wii"-namnet noko særleg, men dette veit eg ikkje ein gong korleis eg skal uttale. Det beste eg kjem på er "peuendeliess", og det nektar eg blankt å kalle han. Blir rart å kalla han "pos" eller "pus" òg. Kva var i vegen med "Dualshock 3"? Kay 6415172[/snapback] Dual shock blir vel litt feil, når den mangler vibrasjon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Dualshock 3 hadde blitt veldig feil ja Nåvell, dette er vel ikkje slik logoen vil se ut vel? Er vel bare laget av den siden for å illustrere? Endret 30. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hmm...likte ikkje "Wii"-namnet noko særleg, men dette veit eg ikkje ein gong korleis eg skal uttale. Det beste eg kjem på er "peuendeliess", og det nektar eg blankt å kalle han. Blir rart å kalla han "pos" eller "pus" òg. Kva var i vegen med "Dualshock 3"? Kay 6415172[/snapback] Dual shock blir vel litt feil, når den mangler vibrasjon 6415212[/snapback] Hmm, sant nok. Men dei burde ha klart å finne på noko betre enn dette. Det er ikkje direkte lett å skrive "P∞S" på eit vanleg tastatur heller. EDIT: Kan aldri tenke meg at det er logoen. Der er ikkje ein gong skikkeleg antialiasing på bokstavane. Kay Endret 30. juni 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette må jo være fake.. Kan ikke tenke meg at den logoen der kommer ifra Sony.. Logoen er jo laga i paint.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette må jo være fake.. Kan ikke tenke meg at den logoen der kommer ifra Sony.. Logoen er jo laga i paint.. 6418317[/snapback] Tror som sagt den bare er laget for å illustrere idèen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det første jeg tenkte var Piece of Shit, men det blir jo feil... Hehe... Det liggende 8 tallet er symbolet for evig/evighet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det første jeg tenkte var Piece of Shit, men det blir jo feil... Hehe... Det liggende 8 tallet er symbolet for evig/evighet 6418439[/snapback] Ja mye tyder jo på at Sony vil tviholde på dualshock designet til evig tid Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 det liggende 8 tallet sombolyserer sikkert analogene eller? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Herregud, mobb den da folkens! Dere mobba jo Wii så fort dere hørte den! Jeg får mobbe den selv da! Poos = Bæsjer Wii & Poos = Tisser & Bæsjer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Herregud, mobb den da folkens!Dere mobba jo Wii så fort dere hørte den! Jeg får mobbe den selv da! Poos = Bæsjer Wii & Poos = Tisser & Bæsjer! 6418648[/snapback] Ja den får vel sin skyllebøtte denne også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Herregud, mobb den da folkens!Dere mobba jo Wii så fort dere hørte den! Jeg får mobbe den selv da! Poos = Bæsjer Wii & Poos = Tisser & Bæsjer! 6418648[/snapback] Rart at de folka ikke tenker over at alle som kan litt engelsk vil le av sånne navn som Wii og PooS Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Blir jo hetende PinfinityS.... oo Tegnet betyr jo infinity (Evighet) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 P_infinity_S er jo et morsomt konsept, men hvem i huleste går på elkjøp og sier "Du jeg skulle hatt meg en PS3 og et par ekstra sånne eehh 'PinfinityS'-kontrollere til den."? Jeg kan ikke se for meg at det skjer - Men apropos, siden denne varer i en evighet elns. - Kommer jo Sony til å tape mye penger. De får jo aldri solgt nye (for ingen greier å herpe de) og de kan ikke lage nye heller...(PinfinityS2?)...Tabbe! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 P_infinity_S er jo et morsomt konsept, men hvem i huleste går på elkjøp og sier "Du jeg skulle hatt meg en PS3 og et par ekstra sånne eehh 'PinfinityS'-kontrollere til den."? Jeg kan ikke se for meg at det skjer - Men apropos, siden denne varer i en evighet elns. - Kommer jo Sony til å tape mye penger. De får jo aldri solgt nye (for ingen greier å herpe de) og de kan ikke lage nye heller...(PinfinityS2?)...Tabbe! 6419337[/snapback] Er da vel bare å si at "jeg vil gjerne ha med noen ekstra kontroller til PS3" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er da vel bare å si at "jeg vil gjerne ha med noen ekstra kontroller til PS3" 6420280[/snapback] Gledesdreper Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror ikke det er mange som også har sdagt at de skal ha en "dualshock 2 " kontroller ekstra. Så ikke gjør ting vanskeligere enn det det er! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tror ikke det er mange som også har sdagt at de skal ha en "dualshock 2 " kontroller ekstra. Så ikke gjør ting vanskeligere enn det det er! 6422878[/snapback] Det er jo heller ikke nødvendig å lage stupide pr-navn på kontrollere og annet tilbehør. Dette gjelder forsåvidt alle konsollfirmaer. KISS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå