Gå til innhold

Sony kontroller heter “P oo S”?


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...likte ikkje "Wii"-namnet noko særleg, men dette veit eg ikkje ein gong korleis eg skal uttale. Det beste eg kjem på er "peuendeliess", og det nektar eg blankt å kalle han. Blir rart å kalla han "pos" eller "pus" òg.

 

Kva var i vegen med "Dualshock 3"?

 

Kay

Lenke til kommentar
Hmm...likte ikkje "Wii"-namnet noko særleg, men dette veit eg ikkje ein gong korleis eg skal uttale. Det beste eg kjem på er "peuendeliess", og det nektar eg blankt å kalle han. Blir rart å kalla han "pos" eller "pus" òg.

 

Kva var i vegen med "Dualshock 3"?

 

Kay

6415172[/snapback]

 

 

Dual shock blir vel litt feil, når den mangler vibrasjon

Lenke til kommentar
Hmm...likte ikkje "Wii"-namnet noko særleg, men dette veit eg ikkje ein gong korleis eg skal uttale. Det beste eg kjem på er "peuendeliess", og det nektar eg blankt å kalle han. Blir rart å kalla han "pos" eller "pus" òg.

 

Kva var i vegen med "Dualshock 3"?

 

Kay

6415172[/snapback]

 

 

Dual shock blir vel litt feil, når den mangler vibrasjon

6415212[/snapback]

Hmm, sant nok. :)

 

Men dei burde ha klart å finne på noko betre enn dette. Det er ikkje direkte lett å skrive "P∞S" på eit vanleg tastatur heller.

 

EDIT: Kan aldri tenke meg at det er logoen. Der er ikkje ein gong skikkeleg antialiasing på bokstavane.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Herregud, mobb den da folkens!

Dere mobba jo Wii så fort dere hørte den!

Jeg får mobbe den selv da!

 

Poos = Bæsjer

 

 

Wii & Poos = Tisser & Bæsjer!

6418648[/snapback]

 

Rart at de folka ikke tenker over at alle som kan litt engelsk vil le av sånne navn som Wii og PooS :D

Lenke til kommentar

P_infinity_S er jo et morsomt konsept, men hvem i huleste går på elkjøp og sier "Du jeg skulle hatt meg en PS3 og et par ekstra sånne eehh 'PinfinityS'-kontrollere til den."?

 

Jeg kan ikke se for meg at det skjer - :dribble:

 

Men apropos, siden denne varer i en evighet elns. - Kommer jo Sony til å tape mye penger. De får jo aldri solgt nye (for ingen greier å herpe de) og de kan ikke lage nye heller...(PinfinityS2?)...Tabbe! :tease:

Lenke til kommentar
P_infinity_S er jo et morsomt konsept, men hvem i huleste går på elkjøp og sier "Du jeg skulle hatt meg en PS3 og et par ekstra sånne eehh 'PinfinityS'-kontrollere til den."?

 

Jeg kan ikke se for meg at det skjer -  :dribble:

 

Men apropos, siden denne varer i en evighet elns. - Kommer jo Sony til å tape mye penger. De får jo aldri solgt nye (for ingen greier å herpe de) og de kan ikke lage nye heller...(PinfinityS2?)...Tabbe!  :tease:

6419337[/snapback]

 

 

Er da vel bare å si at "jeg vil gjerne ha med noen ekstra kontroller til PS3" :p

Lenke til kommentar
Tror ikke det er mange som også har sdagt at de skal ha en "dualshock 2 " kontroller ekstra. Så ikke gjør ting vanskeligere enn det det er!

6422878[/snapback]

 

Det er jo heller ikke nødvendig å lage stupide pr-navn på kontrollere og annet tilbehør. Dette gjelder forsåvidt alle konsollfirmaer. KISS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...