Bjoernstad Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 God kveld! Etter å ha lest litt fra dere med peiling, har jeg nå gått til innkjøp av et Canon EOS 30D + ei billig 50mm linse til å begynne med! Disse to bildene har jeg tatt på jobb med mitt gamle Casio Exilim kamera... Ser fram til å ta bilder med speilrefleks!! (er på vei i posten nå) Ingen av bildene er redigerte. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fine bilder som beviser at slike motiver ikke stiller så altfor store krav til utstyr. Hvis man bare får en eksponering som fungerer, så kan optikken være av mindre edelt merke, for å si det slik. Synes den lille holmen var absolutt best. Spesiell formasjon i dette lyset. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 fine bilder. Første bildet var stilig. fin farge. men kanskje du burde prøve å kutte litt av øvre del av bildet? jeg syns personlig at sånne type bilder liker seg best i et bredere format. er fine skyer på det andre bildet og. Men likte ikke helt den holmen eller hva det er for noe. Men det kan ikke du noe for Grattis med nytt kamera da. lykke til videre:) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Velkommen til forumet! Synes begge bildene var fine, det nederste var mest "interessant" synes jeg, vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fine bilder. Er enig med MallRaT at det øverste bildet hadde passet litt bedre i et bredt format ja, ellers ganske bra. Var nokså kult med den holmen også Grattis med nytt kamera og velkommen til forumet Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Takk for kommentarer! Ja tror å bildene hadde gjort seg bedre i bredere format! Når det nye kameraet kommer skal jeg prøve meg litt fram og ha det i bakhodet. Legger ut et bilde til som jeg er bra fornøyd med selv! Hadde vært tilnærmet storm kvelden før, så snøen hadde nesten kommet vanrett. På denne siden av fjellet var det fritt for snø, mens det lå tett på bakken Lenke til kommentar
BMP Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Lengte, lengte, lengte.......fine bilder fra en nydelig plass i verden. Jeg skal hjem til foreldrene mine i sommer og skal bruke mye tid på å ta bilder etc. Bare synd jeg ikke får råd til et bedre objektiv før avreise så det blir vel med kitobjektivet til 350D. Spesielt det bildet med snø og trær på bakken mens fjellet av helt avmagret, ingen vegetasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå