RunarL Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg har hatt en båt som har vært ute i vinter. Den har hatt noe vann som har ligget i båten og dannet et slags gultbelegg på seg. Har prøvd med kaldt vann og svamp og prøvd og knikke det vekk uten hell. Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen kjerringråd? Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg har hatt en båt som har vært ute i vinter. Den har hatt noe vann som har ligget i båten og dannet et slags gultbelegg på seg. Har prøvd med kaldt vann og svamp og prøvd og knikke det vekk uten hell.Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen kjerringråd? 6414692[/snapback] Prøv å tisse på å så skrubber du vekk med en hard kost! Jeg lover deg, det funker Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg har hatt en båt som har vært ute i vinter. Den har hatt noe vann som har ligget i båten og dannet et slags gultbelegg på seg. Har prøvd med kaldt vann og svamp og prøvd og knikke det vekk uten hell.Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen kjerringråd? 6414692[/snapback] Prøv å tisse på å så skrubber du vekk med en hard kost! Jeg lover deg, det funker 6415046[/snapback] :!: Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hehe, ja skulle ha prøvd det, men tviler faktisk på at det er kult å vite for de som skal sitte i båten at denne er blitt skuret og vasket i alle kroker med mitt piss Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Forhør deg hos noen lokale båtbutikker og spør etter et stoff som heter Hugos. Et deilig universalstoff som tar alt av dritt på mange forskjellige materialer. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Forhør deg hos noen lokale båtbutikker og spør etter et stoff som heter Hugos. Et deilig universalstoff som tar alt av dritt på mange forskjellige materialer. 6415828[/snapback] Ok, takk skal du ha! Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Hvis du ikke vil tisse på den så prøv hugos tror jeg det heter. Litt sementaktig og tar vekk alt. fjernet gamle rustflekker fra båtem bin med det! EDIT: så ikke at han knallen over hadde skrevet det Endret 1. juli 2006 av ocvmelbye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå