Gå til innhold

Båt med vannbelegg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt en båt som har vært ute i vinter. Den har hatt noe vann som har ligget i båten og dannet et slags gultbelegg på seg. Har prøvd med kaldt vann og svamp og prøvd og knikke det vekk uten hell.

Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen kjerringråd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har hatt en båt som har vært ute i vinter. Den har hatt noe vann som har ligget i båten og dannet et slags gultbelegg på seg. Har prøvd med kaldt vann og svamp og prøvd og knikke det vekk uten hell.

6414692[/snapback]

Prøv å tisse på å så skrubber du vekk med en hard kost! Jeg lover deg, det funker :thumbup:

Lenke til kommentar

6414692[/snapback]

Prøv å tisse på å så skrubber du vekk med en hard kost! Jeg lover deg, det funker :thumbup:

6415046[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar
Forhør deg hos noen lokale båtbutikker og spør etter et stoff som heter Hugos. Et deilig universalstoff som tar alt av dritt på mange forskjellige materialer.

6415828[/snapback]

Ok, takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vil tisse på den så prøv hugos tror jeg det heter. Litt sementaktig og tar vekk alt. fjernet gamle rustflekker fra båtem bin med det! :thumbup:

EDIT: så ikke at han knallen over hadde skrevet det :ohmy:

Endret av ocvmelbye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...