Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Men hvis man åpner den mot seg, risikerer man ikke da å få en sprut i trynet hvis boksen har vært ristet under transport e.l. ?? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Men hvis man åpner den mot seg, risikerer man ikke da å få en sprut i trynet hvis boksen har vært ristet under transport e.l. ?? 6416855[/snapback] det er digg da Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Men hvis man åpner den mot seg, risikerer man ikke da å få en sprut i trynet hvis boksen har vært ristet under transport e.l. ?? 6416855[/snapback] live hard, åpne mot ansiktet...man må da ta sjangser i livet!! Da ser det ut som en skikkelig "bad-ass" hvis du åpner den mot deg...har du noen ganger køddet med en som åpner boksen MOT ansiktet?! trur nok ikke det du Lenke til kommentar
siirii Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg drar den mot meg! er ikke det det mest vanlige? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg synes vi skal lage en poll om hva som er det riktige å gjøre, så kan vi la de som får 1000 stemmer først vinne. YEY. Endret 1. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Det som er mest normalt egentlig er å opne den mot seg.. Det gjør verfall jeg. Kan en moderator sette opp en poll på dette plis ? Endret 1. juli 2006 av ClawHammer Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg åpner dem stort sett ved å sette tennene i boksens side. Deretter biter jeg hardt sammen, slik at to nærmest identiske hull dannes. Dette medfører at colaen spruter inn i munnen min. Om man ønsker større eller mindre colasprut øker eller minsker man ristingen før man biter. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg drikker ikke cola fra boks. Må ha litt plastsmak. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg drikker ikke cola fra boks. Må ha litt plastsmak. 6417560[/snapback] ikke en cola elsker nei... Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Åpner dere den? Svelger den bare hel jeg Neida, drar den mot meg gitt... Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg tar boksen i høyre hånd og åpner med venstre peke- og langefinger slik det faller meg mest naturlig, til siden altså. Om jeg skal gjøre det mot meg må jeg jo vri hånda nesten 90 grader Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Held Cola-boksene mot meg, men Sprite, Fanta og Pepsi held eg frå meg. Tommelen vert brukt til å opne Cola-boksa, medan "fuckefingeren" vert brukt til dei andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå