Ueland Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 mot hva er definisjon på telletråd egentilg.?? 6414687[/snapback] Der man rett og slett bare teller, her diskuteres faktisk ting Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 MOT meg ofc! Ikkenoe annet er aktuelt. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 mot meg seff men får vel teste ut fra meg neste gang da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg åpner skjelden colabokser, men de gangene jeg har gjort det, så har jeg altid åpnet de mot meg, siden jeg synest det var naturlig. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Godt jeg ikke drikker Cola 6415174[/snapback] Nei, Pepsi er mye bedre. 6415192[/snapback] Ta fyr. Skjønner ikke spørsmål, forresten. Kan du formulere det anderledes? Jeg har der det skal bli hull nærmest meg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg åpner den mot meg, hvis man bare åpner den litt først og venter litt blir man aldri plaget med noe "sticky goo". Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 fra meg tror jeg.. Don't remember Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg foretrekker å bruke borremaskin til å lage et lite hull, for så å stappe et sugerør i det. K? Boksåpner funker også. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Mot meg, så knekker jeg av åpne-saken og hiver den vekk. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 "jeg åpner de opp-ned" hehe, jeg åpner de mot meg så klart. Kan ikke drikke cola hvis man ikke tør å få litt på seg Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg åpner colabokser mot meg jeg. Det gjør jeg tenk. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 mot meg her og men åpner som om det skulle være en boks makrell i tomat (med regnfrakk og über forsiktig) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Åpner den med én hån, bruker langefingen til å jekke opp "tingen" Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 plukker opp boksen med venstre hånd, snur boksen mot meg, tar grep med høyre tommel og pekefinger i åpnemekanismen, og drar den opp. så nyter jeg den første slurken på minst 4,7 cl Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg drikker ikke brus, men øl av og til. Jeg foretrekker flaskeøl, men hvis jeg mot formodning skulle kjøpe bokseøl, så åpner jeg den fra meg med pekefingeren.. Endret 1. juli 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Åpner jo mot meg, fordi jeg sannsynligvis skal drikke med en gang. Spare tid og være effektiv ved å ha den vendt den veien man skal drikke. Men hvis det er noe fare for at den skal bruse over, da er man vel smart nok til å åpne i motsatt retning, sånn at den spruter på andre og ikke deg selv. Er det som er logisk i mitt hue og hender i hvert fall. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg foretrekker å bruke borremaskin til å lage et lite hull, for så å stappe et sugerør i det. K? 6416221[/snapback] Bruker du et slags filter, eller netting i enden på sugerøret ? så du ikke skal få aluspon i kjeften. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Drar mot meg selfølgelig. Folk som åpner den fra seg burde gå til lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå