Gå til innhold

Problemer med bilde meldinger på SE K750i. tips?

Anbefalte innlegg

Hei. I går skulle jeg sende et bilde som jeg hadde tatt med mobilkameraet på mobilen min (SE K750i) Jeg prøvde først å sende bilde til en annen telefon jeg har liggende for å prøve. Fikk beskjed om at den ikke kunne ta i mot, jaja tenkte jeg å, tenkte litt over dette. Så tok jeg å skrudde ned størrelsen på bildene før jeg tok bilde igjen. Når jeg så hadde gjort det Tok jeg bilde, og sendte det på nytt. Denne gangen klarte den å sende bilde+tekst, og etter litt venting klarte den andre telefonen (En Nokia 3510i) å ta i mot Bilde også. Riktignok ble bilde litt rart på den mobilen, men det sier jo mer om mobilen som tok i mot. Hehe. Samme kvelden så skulle jeg sende bilde til noen andre. Sender, og ser at bilde+Tekst blir sendt, men klarer aldri å ta i mot. Sier at jeg skal se på det i dag, og jeg gjør det.

Prøvde å sende samme bilde til faren min sin mobil, men han klarer ikke å ta i mot bilde han heller. (Han har Nokia 5140i). Prøvde også sende bilde til den andre personen jeg skulle sende bilde til (som faktisk har samme mobil som meg), men nei. Den ville tydeligvis ikke ta i mot nå heller. Prøvde flere ganger, men nei.

Telefonen som jeg har (K750i`en) har Netcom Abbonoment. Faren min har Telenor, Personen jeg egentlig skulle sende bilde til vet jeg ikke hva har.

Men den telefonen som klarte å ta i mot bilde meldinga og som viste bilde ganske bra har Telenor.

Hva kan være feil her mon tro? Jeg klarer fint å ta i mot Bildemeldinger og bilder med telefonen min (K750i`en).

Noen som har anelse om hva som er problemet her?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...