Gå til innhold

Skal kjøpe nytt headset

Anbefalte innlegg

Har ikke prødv Sennheiser, men vet at Steelsound har veldig bra lyd og at de komfortable og ha på. Men noe jeg vet er et lite problem med Steelsound er at det ikke skal så mye til for at mic'en svikter, eller at en av klokkene løsner eller noe, altså de tåler lite. Mulig de jeg kjenner har brukt dem litt røft, men jeg tror ikke de tåler så mye, men lyden og følelsen av dem er topp! :thumbup:

De selger Steelsound på datakjeden, hvis du har en i nærheten av dem, kan du sikkert prøve dem der?

EDIT: Er det disse som har intregert lydkort?

MVH

Martin-sama

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd begge deler, Steelsound og Sennheiser....

Jeg anbefaler Sennheiser, da det virker mer robust bygget.

Steelsound headsettet oppfattet jeg som dårlig plastikk kvalitet, og jeg følte ikke det satt like godt på hodet som Sennheiser headsettet.

Når det kommer til de headsettene du linker til, så ville jeg valgt det billigste...

Det som er forskjellen er at PC160 er mer robust på sidene,

Sk headsettet er samme som PC160, bare blått og med SK reklame og du får med 1 måneds medlemskontigent (hvis jeg kan kalle det det) på siden dems...

GL HF

6421397[/snapback]

SK-versjonen er hakket dyrere og litt kult med SK-logoen også da ;)

1 måneds insider, som det heter, er jo også bra.

Lenke til kommentar

Forskjellen på USB eller vanlig vil vel bla. være om man benytter seg av D/A konverteren i lydkortet eller i selve hodetelefonene. Om det er billige hodetelefoner ville jeg nok satset på vanlig (ikke USB). Disse vil jo også kunne brukes med evt "lommedisco" el.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...